Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1955 ggr
KerstinP
0

Semlan och nya kalven

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Semlan nosar och slickar den alldeles nyfödda kalven

KerstinP
0

Här är en bild på kalven och mamma mu.

Faxlin
0

Häftigt med svart vit mamma som får en brun vit kalv. Vad var pappan för färg?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

KerstinP
0
Pia
0

Åh så bedårande, kalvar är så mysiga:)

Benjy
0

gud så gulligt!

KerstinP
0

Mamma Mu och kalvis hälsar och tackar.Flört

davidia
0

kalvar som är så goa o söta

__iE
0

söta (:

bjorsa
0

Fina bilder är de mjölk eller köttdjur ?

mvh/bjorsa

KerstinP
0

Det är köttdjur. De gå ute hela sommaren och diar sina mammor.

bjorsa
0

#10 kossor är trevliga djur och att höra dom råma ger sommarkänsla fast de tar väl ett tag innan dom kommer ut de måste ju bli grönt först .

Här kommer lite kossor från i höstas de finns ganska mkt köttdjur här i trakterna å dom är ju så nyfikna :-) (är beg då dom finns på foto i fokus)

mvh/bjorsa

KerstinP
0

Här är våra från hösten-05. ja det tar nog ett tag i åt innan de får gå ut. I dag har det snöat nästan hela dagen. Det blir väl inte grönt förän till midsommar.Förvånad

bjorsa
0

Men här var de sol idag riktigt vårväder så nu får våren se till att komma men risken finns ju att de e 7 + på midsommar å regn ingen ovanlighet sicke land vi lever i :-)

mvh/bjorsa

KerstinP
0

Ja fy sjutton. Jag har drömt om värmen länge nu. Önskar ibland att jag bodde i ett land med varmare klimat.

Benjy
0

Mamma Mu.. haha älskar dom böckerna Glad

LinneaG
0

Vilken sötnos, gillar kossor =)

CBA
0

Kalvar är söta men KOR, dom är livsfarliga ! Jag är livrädd för kor…dom ser så snälla och beskedliga ut med sina stora mörka blanka ögon men när man inget anar så kommer hornen fram (bokstavligen) *huga*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

MallanBrallan
0

Åhhh! Kor och deras söta små kalvar ger verkligen ett intryck av sommar! Åhhh, vad jag längtar till sommaren! Vintern var alldeles för lång!

KerstinP
0

CBA, vi har fjäskat mycket med våra kossor, de har fått mycket bröd det älskar de. Tar man med sig en brödlimpa ut i hagen går de med som snälla och lydiga hundar. ;)