Merry
Hallå där!

Merry kallas denna setter-kille på strax 9 veckor. Hans fullständiga namn är Hot Sensation's Dream Catcher, vilket var ett väldigt passande namn då jag gillar drömfångare :)
Än så länge blir det mest rännande ut och in efter sov-, bus- och lekstunder. Men planerna längre fram är utställning och lydnad, eventuellt också agility och spår beroende på vad som gillas.
För den som inte känner igen rasen så kan jag berätta att Merry är en Irländsk Röd Setter. Varför det blev denna ras är av den enkla anledningen att min mamma hade en setter när hon var 18, och eftersom jag fortfarande bor hemma så fick vi kompromissa angående rasvalet. Jag är annars förtjust i rottweilers, schäfer, dobermann, amstaff och liknande raser, men ser det vettiga med att börja med en "snällare" ras.
LIte kort om mig: Jag heter Sandra och är 24 år, är för tillfället mest hemma då jag varken jobbar eller pluggar. Bor som sagt hemma med föräldrarna och lillasyster, två katter på 11 år och en dvärgkanin på 12 år. Vi har tidigare haft undulater och ett 540-liters akvarium med Malawi Ciklider. Jag tycker också om hästar och har ridit på ridskola när jag var yngre och gått Naturbruk med inriktning Häst på gymnasiet.
Jag hoppas nu på många fina år med Merry!
Grattis :)
sötis 😍
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Fin vovve!