Dagens fråga (24/3)
Dagens fråga - Hur många husdjur har du och vad är det för djur ?
För många, varför? Mamma är en jävla samlare. Skämt åsido.
Vi har ett tiotal kaniner, 2 jyckar, en kissemiss och en tamråtta. That's it. Har väl två lillebröder också men de räknas varken som vilddjur, tamdjur, husdjur eller odjur..
-
Vi har en vovve och tre dvärghamstrar.
// Nadja
För tillfället har vi bara en liten huskatt men till sommaren får vi förhoppningsvis hem en liten springer-valp med :D
2 hundar, en 3,e påväg :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
Ojojoj… Ja… 7 "vuxna" hundar och 6 små valpar :) Varför? Jaaaa.. Mamma föder upp så jag antar att det är därför xD
Mina djur bor lite uppdelat, skulle aldrig få plats med alla hemma, då är det tur att man har pojkvän!
Här hemma har jag min hund (som iofs följer med mig överallt).
Två kar med lite granna fiskar i, en guldhamster, två dvärghamstrar & två gerbiler.
Hemma hos min pojkvän har jag två kaniner & två katter.
Är medryttare på ett arabiskt fullblod och dagmattis åt en pinscher :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Fyra gerbiler och en hund. Har också en annan hund på halvtid då ägarna inte orkar/har tid.
Jag har en katt.
För tillfället, elva hundar med fler på gång, två kaniner, två hästar med en till på gång och aaaalldeles för mycket fiskar ^^
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
En hund, miljarder dammråttor )
Två hundar, en kanin och en guldhamster.
2 hundar 1 katt 5 kaniner snart 6 1 häst
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
2 vovvar (en keeshond och en cavalier blandras) sen ikväll får vi hem två omplacerings degusar:)
Två hundar.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
En hund,en katt och okänt antal fiskar.
Hunden Trassel och dvärghamstern Sonja 🙂
[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)
Just nu: 1 hund, 1 kanin, 1 hamster, 6 sköldpaddor, 2 green tree lizards (vet ej namnet på svenska), 2 afrikanska benlösa ödlor, 2 Madagaskar trädboa, 2 kungssnokar. 🙂

2 hundar (1 labbe & 1 blandis)
1 huskatt
2 gerbiler
2 tamråttor
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
På min gård finns just nu 44 djur (2 föl, 1 valpkull, kycklingar och ev. en kull med dvärghamster beräknas detta år oxå):
3 ponnyer
2 får
2 getter
6 hundar
2 katter
1 tupp + 5 höns
2 kaniner
2 marsvin
2 degus
3 gerbiler
3 hamstrar
2 tammöss
2 ödlor
2 ormar
2 eremitkräftor
1 groda
1 fisk
1 krabba
Med detta säger jag - TACK OCH LOV för att min sambo, mina föräldrar, syskon och morföräldrar (som bor granne med oss) är lika djurintresserad som mig och hjälper till.
Beror på hur man räknar. Jag har en hund som bor hos mig, och en katt som bor hos föräldrarna. Han ville inte flytta in till en liten lägenhet, utan vill ha möjlighet att springa in och ut som han vill.
//Ambrose
Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se
Förutom hunden har jag en bonnkatt.
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
ehm… ja, i nuläget har jag:
2 hundar (en Chinese Crested och en blandis - båda nakna)
1 kanin och 1 "bonuskanin", dvärgvädurar ("bonuskaninen" = min syrras som bor ihop med min, de är bröder och naturligtvis kastrerade)= totalt 2 kaniner jag har hand om
1 Sköldpadda (Reeves)
3 Afrikanska Klogrodor (den stora varianten)
3 vuxna Afrikanska jättelandsnäckor (A.reticulata, albino) och X - antal av deras ungar
X-antal vattenlevande snäckor av olika arter (ex. elefantsnäckor, posthorn m.m.)
X-antal fiskar av olika arter (ex. platy, ancistrus m.m.)
Ja… det var nog allt jag har just nu… men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden😉
En hund, schäfer på 2 år gammal.
En hund (Bichon Frisé), en kanin (Lejonhuvad Kanin) och tre akvarium med cirka 50 fiskar sammanlagt. 🙂
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
En hund och en katt :)
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se
En hund och akvariefiskar
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
1 hund, 1 häst och snart en liten pudelvalp till sommaren ^^
Tre hundar, två kaniner och sedan två katter som bor hemma hos mina föräldrar.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Två hundar.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Tre marsvin
Fem akvarium
En halvhund…
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
I min värld, alldeles för få!
1 hårlöst odjur av okänd art, köpt som hund, men med tanke på alla djur han blivit kallad så är jag osäker ;)
2 Polkadot Botia, 2 Guld Algätare, 1 Eldstjärt och oräkneligt många mollys och två platy
https://www.instagram.com/aros_yoda/
2 hundar. 1 hund för lite 😃
Kennel Flatian's 
http://flatians.weebly.com
1 Hund 2 Kaniner 1 Gerbil Och en till hund på G ;-)
#31 "1 hårlöst odjur av okänd art, köpt som hund, men med tanke på alla djur han blivit kallad så är jag osäker ;)"
Känner igen det där… kanske borde ändra till 1 hund och 1 ja…du… möjligen 1 Gollum, gris, mus eller bälta eller kanske leksak? Höhö😃 Sookie blir kallad både det ena och det andra, av mig, min familj och ibland (rätt ofta) diverse barn…
Åh är egentligen för sent för mig att svara nu, detta var ju gårdagens fråga… men let's break the rules. Jag har en, snart två hundar 3 katter, ena är borta på äventyr, andra har cancer och tredje är efterbliven ;)♡ 2 tuppar och 7 hönor av rasen Orpington *-* Jag vill dock ha råttor också men det får vänta :P
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Vi har fem djur! En kanin, tre katter och en hund. =)