inköps lista
Jag KANSKE ska få låna en schäfer under sommaren som ska tränas miljö träning med. ( det är min pojkväns familjs hund) vad kan behöva köpa till den ? mer än typ:
foder
godis
hon har en bädd som är as kass o ingen spår lina så de har jag tänkt köpa till henne men vad mer kan man behöva ? är ganska dålig på att hitta vad man ska ha .. :$
håll god ton tack ! tack på förhand!
Beror på vad de tar med, förmodligen har de redan matskålar osv, men typ leksaker, koppel, bajspåsar :) finns en hel del haha, beror som sagt på hur mkt ägarna redan har och skickar med :)
koppel får jag men jag ska fixa ett annat för de hon har är inge bra. får med :
Matskålar typ o halsband o koppel .. :)
tänkte om de är något annat man ska tänka på som man kan köpa själv.
Jag tyckte de var skönt att ha saker som öronrengöring + bomull, borste och smörja till tassarna hemma innan. Inte det första jag tänkte på men som man ofta kommer på just när det behövs, fick tipset av en bekant. Sen är ju olika typer av reflexer viktigt också, fast det beror väl kanske lite på hur man bor - hos oss är det mörkt sommar som vinter, vet inte hur det är för er.
Fästingmedel?:). Klicker om du ska klickerträna. Sen hade jag försökt ha ris, morötter eller liknande hemma om hunden blir dålig i magen:)
Schäfrar är tacksamma. Koppel, halsband, en boll i ett snöre. Klart.
Tyvärr så blev de inte någon vovve då dem skaffade en till och jag kan inte ha två hundar hemma tyvärr!