Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 2705 ggr
Knottet
0

Roligt/fantasy namn till tik.

Hämtar en valp om en månad och behöver eran hjälp med namn. Skojigt eller fantasystuk. Harry Potter är en favorit och om vi hade tagit en hane hade namnet inte varit några problem, Dobby skulle varit givet. ;) Lite namn jag har funderat på.. Gissa, Akta, Luna. Men sen är det stopp. Har ni några förslag? :)

VildaVittra
2

Hedwig?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

CayKantos
0

Bella(trix) man kan ju använda hela eller bara en av delarna

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

[thildaaaa]
1

Jag kmr att döpa min framtida tik till Hedwig tror ja ^^ tkr det är sååå fint ^^ å då kan man använda typ hedda heddi osv :)

Em_
0

Här är en lista http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Harry_Potter_characters
Cho och Ginny tycker jag passar hundar. Fastnade för Pomona också men det är lite excentriskt för min smak ^^

Allumania
0

Jaga, Viska, Ställa (Stella), Häxa/Hexa, Taiga, Bema är namn dom jag själv har i reserv för kommande tikar :)

Miner00
0

Ras?

IngridSvensson
0

Sagan om ringen-namn? Typ bilbo är ju rätt charmigt xD om det är en hane det är tänkt till då.

Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

Knottet
1

Tack för tipsen! Hedwig har jag funderat på men gubben säger tyvärr nej. Sagan om ringen är också en favorit för mig. Tycker att det är så svårt att hitta tiknamn, hane är hundra gånger lättare! En dansk svensk gårdshund :)

[Outlawly]
0

Kia Edna Svårt att komma på flera x)

Binajis
0

Alba, Magma, Komzi, Saskia, Khaleesi, Tispe (tik på norska), Vimsa, Bianca

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

clockZ
0

Våran heter khaleesie (game of thrones) och betyder drottning :) men hon kallas för kalli vid inkallning och så ;)

nadilda
0

Winky :D