O.T. Go´kväll 26/9
Vad har alla HiF:are haft för sig ideg då?
Själv har jag mest suttit vid datorn och klickat runt på nätet åsså har jag pluggat (som vanligt)
Hoppas att alla haft en bra dag och en bra kväll 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hejsan hoppsan.
Idag har jag inte gjort mycket alls. Men de är väl som vanligt när jag inte jobbar.
Idag föll en sten från axlarna iaf när jag fick se att min lön räcker till hyran och resterande räkningar. Och så när jag får hjälp också räcker det till mat som de egentligen ska vara till:)
Annars har jag bara umgåtts med ecko. Vi har leget och gosat i soffan.. eller jag har legat längst soffryggstödet och han har tagit all plats framför mig och tyckt de var jätte skönt:P
Får se om mamma ringer sen ifall hon orkar ta sig till macken ikväll. eller så blir de imorrn.. då ska hon hjälpa mig tanka moppen:P eftersom jag hade bensin över hela gatan sist.. och så ska jag ta ut ett paket jag fått av Malin:) thihi..
Ha de gött allesammans
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Tjo
I dag har jag och Aramis varit ute på gården mycket, har varit jättevarmt och härligt väder. Man trodde nästan det var sommar igen :). Så har vi tagit en liten promenad och bara njutit av solen.
Just nu ligger han och biter på nån leksak och jag sitter och kollar på något med Det Okända på 4+ :).

Lis1 hur är det med Eckos utslag nu då?
_**/Mvh Anne
bio, Jaa jag har fått för mig att de är bättre sen såpan.. för ser inte lika rött ut längre. Så ska testa me såpa snart igen och se om de blir ännu bättre.
Sen har jag sett att dem på crx snackar mycket om aloe vera.. att de är bra på utslag och liknande.. så kan ju testa de me.

Ok, läste nyss på am.staff rasklubbens sida att det inte är helt ovanligt med hudåkommor pga bla allergi hos am.staffarna
_**/Mvh Anne
mm.. har läst även på dogo argentino att dogos ofta me får utslag eller hudåkommor i ung ålder. Och de brukar inte vara nått allvarligt.
godkväll =) jag har jobbat, städat massa trappor. fy tusan va jobbigt d e =/ men d e goa pengar, har räknat ut att jag kommer få mellan 5-6000 nästa månad, o d e ju ok, iaf så man klarar sig… sen har jag tittat på Idol, pratat me Lisette (som vanligt) =D haha… o så hmm har ja lagat mat, korv i ugn o potatismos, mums va gott d e =)

Malin jobbar du heltid eller deltid?
_**/Mvh Anne
eh jobbar olika, beror på hur mycke d finns o göra.. men jag har iaf fast på idrottshallen o d e ungefär 2 tim om dan, sen beror d på om Stefan (en kille som jobbar där) har annat o göra då hjälper jag o en annan tjej honom med hans trappor.. så d e olika från dag till dag,

Okej, det förklarar den låga lönen =)
_**/Mvh Anne
japp, eftersom jag bara har "fast" ungefär 2 tim om dan, så e jag ju beredd på att bara få max 3000 kr i månaden, så jag e glad att jag fått ihop 5-6 ist.. =) o då känns d ju som mycke pengar…
Oj då.. glömde ju.. pratar me malin:P de är sååå vanligt så kommer inte ens ihåg att de är något jag gör;) thihi..
Vart att hämta paketet imorrn iaf på macken. Får se vad de är för hemligt i me.. suprise suprise:)
haha japp, o en kärlekslapp med =P
åhhh.. vad kul!:) haha.. får se imorrn ju.. KAN jag vänta:P
Nu fattar jag inget. Kommer den tappre soldaten i morgon? Skickar Malin kärlekslappar till honom? Hm
hahaha nee jag skickade med en lapp till Lisette i paketet hon har att hämta på posten som kommer ifrån mig, o d kan man ju nästan kalla en kärlekslapp från mig till Lisette, =)

Psst Kerstin dom där har så mycket hyschysc för sig så hälften vore nog….en annan får väl passa sig när man åker dit, man kan ju aldrig veta vad dom planerat för jäkelskap 
Nä, nu blir jag verkligen misstänksam!
Vad har nu Malin skickat till Lisette? Mordagstallrikar till öronen? Hm…jag anar oråd, nåt lurt är det.
Lotta glöm inte livvakten när du åker! Tänker snorisarna ta över?
tss.. ni är ju knas! men de visste jag ju redan:P
Malin skickade ett brev till mig, med piercing rengöring som hon hade över..så slipper jag köpa de;P och så skicka hon även med en hemlis som inte ens jag vet om och visst är kärlekspapper;P haha.. så får se imorrn.
vem vet.. malin kanske skicka nått användbart till att binda er med och hålla er i garderoben:O
*skriker* skitunge!
(men vad glad jag blir över att du o Malin blivit kompisar!)
hahah nu e ni nyfikna =P d e inget farligt för tantisar jag Lovar 
klart vi e kompisar, Lisette e den bästa =)
haha du e nyfniknast av oss alla =P
haha.. nyfniknast:P de är du det kerstin;P
Nu har jag hämtat packetet.. men har inte kollat än.. för är inte hemma.. ska käka me mamma först, sen ska jag åka hem igen och titta vad de är:)
Nu kan jag tanka också;P
haha då har du hört att paketet låter =) eller plingar konstigt =P
Hihi.. jaa de plinga:P och de var en liten söt boll till min misse:) TACK malin!!! ecko ville ha den.. men ja sa bestämmt nej.för då hade inte kissen fått se den ens;P hehe.. och nu kan jag tvätta öronen me me den där tvålen..de varar så förbaskat.
Varsegod, d va så lite så, använder ju ändå inte tvålen så då kan ju du ha den ist, d e ju en antibacilltvål så hoppas d slutar vara i din öron… o du får trösta Ecko med att han allt ska få ett eget paket nån dag.. =)
Haha.. jaa de blir skit bra. Bara de funkar till läppen sen med:P så de inte blir tvål i hela munnen;) tss.. hihi.
Naa de är nog ingen ide.. han är så otacksam;P han kommer bita sönder saken på nån minut.

Lis1 för att hålla rent piercingen jag har i läppen så har jag använt väteperoxid och en munskölj som används vid operationer (båda finns receptfritt på apoteket)
_**/Mvh Anne
okej.. så jag kan inte använda de malin skicka till mig? en antiseptic bodysoap. Man ska ta några droppar och gnugga till skum i händerna och sen tvätta piercingen och sedan tvätta av igen. eller borde man alltså ha en munskölj??

Det finns många bakterier i munnen och tvål är nog inte så gott. Tvålen kan du använda på utsidan… Munsköljen ska du använda så fort du ätit, druckit eller rökt/snusat (om du gör det)
_**/Mvh Anne
Ahh.. joo de vore ju bra iof. Ska kolla efter väteperoxid när jag sticker ner då:) tack!
Pust! nu har jag sorterat alla eckos bilder i olika mappar.. med hans olika åldrar.. från 3v. upp till 1år:) jaa de var en del bilder de.. hehe. Orka att jag satt och fick tårar i ögonen då! Jag är så sentimental!:P
MALIN!!!!!
Jag vill också ha ett paket!
haha kanske kan komma ett paket i din brevlåda me nångång då =P
jag vill också ha paket, helst en prickig matta 
Lugn, lugn Malin! Mattan är alldeles för levande än, svårt att få den att ligga still.
ahaa ok, njae den borde ju ligga still, fast än är det ingen panik, jag köpte en ny matta i Tisdags =)
Vad blev det för matta?
en svart o vit, svart på ena halvan o vit på andra, o så typ fyra stora blommor i mitten, hum låter lika dumt som när jag alltid ska förklara nått.. men den e fin iaf =)

Hej, alla glada HiF:are! Jag har jobbat och svurit mig igenom en stressig dag. Fiiiii sjutton!! Men sen kom jag hem till gänget och blev på mycket bättre humör.
Hero gnällde vid dörren ikväll. Han behövde gå ut. Och han sa till. Först visste jag inte om det var därför men klädde ändå på mig och gick ut och han kissade.
Vad skoj att killen gör framsteg. Duktig vovve!

#42 Ja, jag är jätteglad, att han börjat säga till vid dörren.

Självplågarn Lisette du kan gått ha ont, tänk när vi kommer då har du ont både i örat OCH i läppen…och inte ska jag hålla handen heller *fniss* Och tar du fram nått rep ska du veta att jag bussar min lus på dig ;)
hahaha.. meeh! jag vill inte ha ont heller:P ska äta is hela kvällen sen.. Jag har bestämmt att emma inte får göra nått fören kvällen;P annars kan jag ju tusan inte äta nått.. hihi
men nu gör de inte ont längre.. de varar lite, men de är ingen fara:) är uppe i 3mm nu:)
Och jag lovar.. vill inte ha din lus:P
hohooo!!! ekar*

Tycker du åsså de e tomt här?
_**/Mvh Anne
jaa?:S skit tråkigt ju.. jag har inget att göra utan hif:P

Haha inte jag heller =/
Vi får väl ta en putt kväll =P
_**/Mvh Anne
Putta på ni, jag ska snart gå o lägga mig. Hur är det med fakiren då?

Måste också lägga mej =/ men jag kan putta lite imorrn =)
_**/Mvh Anne
fakiren?:O