Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 864 ggr
Tanjis
0

Hoppas att hon inte är sjuk

Var till vetärinär med zmurfan i går du hon hade fått nå märkligt krampanfall. Troligen berodde det på en överansträngning och hjärtat hade påverkats, vi får provsvar i morgon och vi får se då hur allvarligt det är. Jag sitter nu och tänker på allt roligt vi skulle göra med hundarna i helgen, varje söndag går vi på långpromenad i grupp och då brukar dom få vara lösa och springa. På söndag ska vi testa Weight pull, tanken var att zmurfan med skulle få testa men på väldigt låg nivå och sen hållas på den nivån, hon är trotts allt nio år. På fredag ska vi gå en kortare promenad med lite vänner. Vetärinär sa i går att vi måste kanske ta det mycket lugnare med zmurfan lite beroende på vad svaren säger men vet trodde inte att det var någon fara, osäker dock. Tanken att hon inte kommer kunna va med på allt roligt i helgen bland annat är hemskt! Men ja, vi får hoppas att det inte är något farligt. Mitt finaste hjärta du får inte vara sjuk. Börjar gråta nu när jag sitter och tänker såhär, få kommer hon och kröp upp bredvid mig i soffan

Tanjis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Zmurfan

LinaK
0

Tänk inte det värsta nu, vänta på svaret innan du drar förhastade slutsatser.

Håller tummarna för fina Zmurfan och dig 🌺

Håll oss uppdaterade!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Tanjis
0

Vi är ju inte jätte aktiva och har många slappar dagar, men ibland är det fullt ös medvetslös. Hon börjar ju bli gammal min fina men så länge det går ska hon vara med på allt. Försöker att inte dra förhastade slutsater, men är ledig i dag och tar det lite lugnt och då slog bara tanken mig. Tack för omtanke

Eris
0

Stackars Zmurfan! 😕

//Tänk att ett djur kan betyda så mycket//

Tanjis
0

#4 ja man tycket faktiskt synd om henne, men hon begriper inte alls varför, anfallet var ju i förrgår tänker ju hon, i dag har vi ju det jätte bra tycker zmurfan