Någon med perro?
Någon här på forumet som äger en Perro de agua espanol? Även kallad " Spansk vattenhund" Hade varit roligt om det fanns någon fler som har denna ras. Jag har en tik som jag skaffat som omplacering, hon följer med överallt och tränar lite agility, spår, lydnad och apportering med henne. Tycker det är en väldigt rolig ras som (oftast) älskar att arbeta och lära sig nya saker, men även gärna ligger och myser i matte/husses famn också emellanåt. ;) Min tik är en riktig "knähund" och sitter gärna uppe i famnen :)
Glömde även skriva att jag även kör nordisk stil med henne, alltså drag med skidor.
Haha vad besviken jag blev. Trodde tråden skulle handla om Perro sin pelo del perú. :)
#2: Haha ja, sorry, men hade blivit ett så lång rubrik om jag skrev med hela namnet ;)
Jag har en svart perro och min mamma en brun :)
#4: roligt :) Jag har en svart/vit perro tik :) Gör ni något speciellt med dem eller är de rena sällskapshundar? :)
Vad trevligt! :) Vi har gått några kurser. Jag har gått agility, apportering, klickerkurs, utställningskurs (en helg). Jag har tävlat i agility någon gång men jag blir så nervös haha :p Har ställt ut lite grann också. Mamma går någon kurs i nosework nu. Min perro bor hos henne så han lär sig också av kursen fast hon går med sin perro :)