Massa bus!
Fy vad söt, ser ut som ett gosedjur på tredje bilden ju! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Vad fina dom är! Är den andre unghund eller fullvuxen?
#4 Ja de är så fina ^^ Det är riktigt mysigt när man är hos erics mamma med Aramis och det då går omkring tre berner sennen i olika storlekar där :)
#5 Thea är 1½ :)

Då har ju din hund verkligen vuxit snabbt. *ler*
#8 Ja vi insåg igår att hans tassar redan är lite större än hennes, och han är ändå bara 11-12 veckor :P
Oj, vad han har växt!!! (Eller är han utbytt???)
#10 Han är inte utbytt, ni har ju tagit fel hund säger jag! 
*visslar*

Mää vad nu har du skaffat en till, vem är det som springer runt mina fötter med ett jätteben och vill leka då? Konstigt 
#13 Jag vet inte vad det är för hund ni fått tag på, ni är ju lite virriga så man vet aldrig med er :) Du kanske har varit och hämtat hem Scott? 

Dom ser verkligen överlyckliga ut :)
#15 Det hoppas jag dom är :) Är dom det så kan jag vara glad :)
Lotta är också ööööverlycklig
#17 För att hon varit och kidnappat Scott ja! 
Vicke 78%&864675%%#&%¤%/ SKOTTE?
Jaa Scott som hon var så förälskad i när jag visade vilka två valpar jag valde mellan
Då ville hon minsann ha Scott!
Äsch, han är i Lottas förråd! Jag tog fel hund först.
Pfff, du tog nog fel hund helt och hållet 

Du vargnatt vet inte vad du snackar om *fnys*
*muttrar* yrar!
Jag vet precis vad jag pratar om, jag har inte blivit virrig än, är för ung för det ;)
Man kan faktist bli virrig av hundhår. Det finns vissa allergener i hundhår som utlöser en allergisk virrighetsreation. Drabbar en på 1000.
Har du testat dig?
Men Kerstin, va bra, då kom du ju på vad som gör er så virriga! 
Alfons har ju ingen päls, bara lite rosa fläckar!
Då är du bara allmänt virrig då :D

Men du är då väldigt insatt i det här med virrighet, har du varit till läkarn för det här 
Nä men när man pratar/skriver med virriga människor så lär man sig ju ;)

#31# Haha håller med dig! *fniss*

Ni måste ju gått samma utbildning…virringaskolan eller vad den nu heter, dom som går ut där hittar knappt ut genom dörrn har jag hört 
#32 Vilken tur att vi är två då ;) Inte lätt att vara bland alla virriga människor ;)

Jättfina hundar! En berner….att tanken inte slagit mig tidigare. Letar ju (mest på skoj, då jag vet att jag aldrig kommer att byta bort rasen schäfer) efter en "ny" ras till oss.
De är ju både fina att se på och trevliga att jobba med. Men nä…jag skulle ju ha en mindre ras om jag ska byta, inte större. 
Zebben *som bara tänker högt*
så himla söt han e =) fina bilder..
#35 Här är det så att jag fått glömma drömmarna om schäfer och istället fästa mig bernern :). Är uppvuxen med schäfrar och skulle så gärna ha en igen men det går inte sambon med på.
#36 Tack :) Tycker det är så kul att fota dom när de leker
Han är ju så söt lille killen!

#38 virrig
*viskar* strategi kallas det