Vad är det bästa med eran hund?
Frågan lyder som det står på rubriken :)
Det bästaa med mina hundar är att dom jämt gör sitt bästa och alltid gör att man blir glad 

Att de visar mig sån tillit.

Schäfern - att han är en schäfer
Taxen - återkommer när jag kommer på något… 

Nicki: Ha ha… snällt!
Jag vet en bra sak om taxar. De är små i maten.
Det kanske Du kan skriva!
det bästa med snodden är att han har sådan tilit till allt, och att han gör allt med glädje :-)
De bästa med ecko är att han älskar mig med vilkorslös kärlek och att han har sådan tillit till just mig. Dessutom att han är den mest mysiga hund jag haft med att vilja ligga och gosa i oändlighet och komma och lägga sitt huvud i mitt knä:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
# 3 Nicki du är knäpp. Men jag funderade och kom inte på något heller!
Men hon är ju snäll.
Det bästa med Alfons? Världens bästa Töntbull.

Det bästa med Axess var att han var snäll, glad och ställde alltid upp, t.o.m sista veckan då han hade jätteont. Vila i frid!
Det bästa med Zeke….är att han är go :) Han är iallafall inte så jättesnäll, han är väldigt kaxig ;)
Det bästa med Kenzo…har inte haft honom så länge, så det bästa med honom vet jag inte…
Att han är han
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Att hon är såååå söt å snäll i alla lägen förutom då någon försöker sno henne för då blir hon vansinnig
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Att han är så underbart snäll och mysig, att han alltid kan få en att skratta och må bra :)

Det bästa med min kito är att han ser mig som hans ledare och att han ger mig all sin kärlek och lojalitet. Jag älskar när han hoppar upp i sängen på kvällen och precis som när han var en 9veckors valp vill han fortfarande ligga tätt intill och känna värmen.

Det bästa med min hund är att hon är så otroligt snäll!!

Att hon är snäll o glad o lydig för det mesta.

Men Nicki då *ASG* Du kunde väl endå sagt att det bästa med henne att varje gång du ser henne blir du sugen på limpa 
Det bästa med Skorpan är att ingen karl kan komma i närheten av mig….tycker Jonny alltså 

Haha! Låter som att matte inte har samma uppfattning där *S*

Det bästa med Diva är att…
*tänker*
Hon fäller inte så mycket, hon skitar knappt ner (nu jämför jag med en schäfer)
Hon är kelig och kärleksfull, och väldigt väldigt söt.
Raderade faktiskt precis listan med varför hon inte är bäst alla gånger.
Den blev för lång…. 
Det bästa med Enzo är att jag har turen att han är min

Det bästa med min hund är att han finns :)

Mjaaaee Nicki det där kan vi disskutera i all oändlighet så det är ingen idé jag startar 

Vad?
Nu hängde jag faktiskt inte med riktigt (för en gångs skull)

Du sa att det inte låter som matte inte har samma uppfattning, och det har jag ju inte….men det kan vi ju inte prata om här förstår du väl ;)

*fniss*
Tror förresten bestämt att jag blandat ihop trådarna lite.
Måste vara för att jag ser på en film samtidigt

Det bästa med min Ludde är att han gillar mig så mycket. Han ser upp till mig och vill alltid vara vid min sida. Han hårar inte heller eftersom han är blandning på storpudel.
Hans syster Lisa, ja, det vet jag faktist. Iofs så hårar inte hon heller. Men det är min gubbes och dotters hund mer. Jag ger henne bara mat och släpper ut henne på gården. *fniss*