Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 700 ggr
Diana_K
0

**HunDBloGG**

Hej på er! Någon här som har en hundblogg? Lägg gärna in länken/adressen, det är alltid roligt att läsa vad era vovvar är ute på för äventyr :))

Ha det bra !

[Vargnatt-]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja vår lilla Aramis har en blogg! :)

http://mittlivsomhund-aramis.blogspot.com/

V-lang
0

Jag tänker inte titta på Aramis bara så att damen vet *fnyser*

*viskar* Kerstin tror människan jag är tokig eller? Man går väl inte ut där och glor när man inte ens får låna honom nått år eller så Hemlis

[Vargnatt-]
0

#2 Meh! Förstår du inte hur sårad han kommer bli nu? Här sliter han med sitt skrivande och så tänker hans största fan inte titta in?Förvånad

V-lang
0

Jag kanske smyger in och då menar jag smyyyyyygeeeer Hemlis

[Vargnatt-]
0

Tänker du inte lämna ett tassavtryck? :O

Diana_K
0

#1 åååh så mycke fina bilder i Aramis blogg :))  Och tusen tack för att du la in länken till bloggen.

Vänliga hälsningar från Vovvarna Kajsa & KatieGlad

[Vargnatt-]
0

#6 Vad kul att du kikade in där :)

kerstinjoh
0

HemlisLotta! Titta på Aramis?? Vad yrar hon om?

HemlisVar det inte #hmhm# du fick som present igår??

V-lang
0

Hemlis Jo det var ju det, fattar faktiskt inte vad hon yrar i….undrar vad hon går och drar i snöret på morrnarna då Fundersam

[Vargnatt-]
0

Förvånad Vad pratar ni nu för gojja, ni börjar bli gamla och snurriga Oskyldig  *duckar för flygande objekt*

kerstinjoh
0

# 10 har du kollat riktigt NOGA vad du har i kopplet??Oskyldig

[Vargnatt-]
0

#11 Japp! Min söta voffsing, så ni har kidnappat fel hund. Se, ni  är snurriga! :P

V-lang
0

*viskar* jag satte dit en tomat med en massa päls från en gnu….konstigt att hon inget märkt Fundersam

kerstinjoh
0

*fnys* kidnappat fel hund?

lotta vad är det för valp du har i hinken? är han inte brun/svart med stora tassar? Fel hund *fnys*

[Vargnatt-]
0

Ja fel hund, ni är så virriga så ni ser inte ens skillnaden på min hund och vems det nu är ni tagit Skrattande

V-lang
0

Undrar vem som är virrig *fnys*