Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 885 ggr
Ebba-A
0

Chinese Crested

Någon som har en Chinese crested eller Chinese Crested Powderpuff?

Vi har två små powderpuff damer med lite fel.

De heter Suanho's Mescalero(kallas Selma och felet är pälsen) och Suanho's Calapooya(Kallas Fia och felet är överbett)

Min mormor har två nakna från kennel Prefix.

Men puffar är ju så mysiga och snälla(ta inte illa upp naken människor(xD)) Men iallafall har någon några fina bilder på en puff eller en naken?

Värd på Choklad iFokus

Ebba-A
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild på viltfärgade Selma(hittade ingen påp Fia). Bilden är tagen för mer än ett år sen

Värd på Choklad iFokus

Hopi
0

Har en kinesdam på 9½ år som heter Pollackhultets Midnight Blue eller Hopi som jag har döpt henne till. Skickar med ett litet mobilfoto, fåse om det syns något. ;) Hon är naken fast på bilden har hon en stickad dress på sig. hehe.

V-lang
0

Mmmm sickna charmtroll…dom är så söta =)

Karmatarerskanise
0

Kul att se, ser inte många av dem här i stan :)

SaraC
0

Jättesöta :)

Det bor två stycken granne med oss. De brukar alltid ha alla möjliga tokiga kläder på sig och Eros blir alltid förbannad på alla hundar i kläder, så han skäller ut dem efter noter Oskyldig

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

V-lang
0

Grannen till mig har en hane som heter Changen som är hel läcker….Skorpan är so in love men det är inte han Förvånad

Ebba-A
0

En bild på Fia

Värd på Choklad iFokus

Ebba-A
0

*putt*

Värd på Choklad iFokus

kamjo
0

Har en powder puff hane… en Oliver, han e nu ca 6 månader gammal… Heter egentligen Cakma Cowe Cotton Candy, bifogar en bild på honom.

Har stora förhoppningar på denna killen, snygg kropp och bra rörelser!

http://www.kennel-cakmacowe.com