Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
Läst 2163 ggr
densomundrar
0

Märklig uppfinning till hund

Hittade detta, kolla länken nedan. Ibland känns det som att människan går lite väl långt, tror inte jag behöver säga något mer, de flesta hundmänniskor här inne tycker och tänker nog samma som mig om detta. http://www.lajkat.se/det-har-ar-den-sjukaste-uppfinningen-vi-sett-for-hundar/

Imasy
3

Eller, så kan man ju bara låta bli att titta i hundens rumpa om det är så störande? 

Men i USA är ju mens babyblått också, så jag är väl inte så förvånad ;)

[Forest]
0

Ser ut som ett klistermärke, urlöjligt att dom hittar på så mycket onödigt. 😟

Saffran0Spice
2

Öhmm, jag älskar hela min hund och enda anledningen till att klä på honom eller skyla någon del av honom är ifall HAN har behov av det - inte för min egen syns skull.

+ att kolla analen ingår i den dagliga hälsokollen, vill man inte kolla där så kanske man inte ska skaffa en hund/ett djur alls😟

Imasy
4

Undrar hur de gör när hunden bajsar? Plockar de upp eller sätter de ett klistermärke på korven?

AktivaSiri
0

herregud… men förvånad är man väl egentligen inte.

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se

poodlelicious
0

Om det är det sjukaste man har sett så har man inte varit med om mycket…

densomundrar
0

Kände lite som imasy. Om man tycker att rumphålet är ett problem kanske man ska fundera på att inte skaffa hund, ganska lättlöst ;-)

Saffran0Spice
0

Hahaha kan riktigt se det framför mig - nya ''måstet'' på hundutställning, hunden ska ju se så bra ut som möjligt😂

Undra om man skulle få bättre bedömning på hunden om man hade en blomma än en stjärna😉

densomundrar
0

#8 Hihi, möjligen :-)

viktoria91
0

Tur man har en långhårig hund så man slipper se rumphålet. ;) Hade faktiskt inte kunnat bry mig mindre om man sett det!

[Daniela1983]
0

Ska man byta klistermärket efter varje gång hunden bajsat alltså? För den bajsas väl bort. Känns som uppfinnaren har en liten skruv lös. :)

Dock drar jag mig till minnes om en daghund jag haft, en pudelmix som hade ett synligt analhål som störde mig lite när jag gick bakom. Tyckte bara hennes bak var ful, jämfört med min egna hund. hehe

russin
2

Hahahaha, det absolut mest korkade jag sett på länge - människan är så otroligt störd ibland.

Jag har ju mest haft hundar med synligt "rövhål", men det stör mig inte det minsta. Min förra ras shar-pei har en träffande kinesisk beskrivning av hur svanssättningen och baken skulle se ut. Översatt: "facing sky anus" 😉 Det beskriver tydligt hur pass högt upp svanssättningen är 😃

hund_katt
0

Hmm… Hahah, tänker lite på filmen Hannibal Rising.. *spoiler* När slaktaren förolämpar Hannibals farbror/morbrors fru (som kom från Japan) med 'Sitter din slida horisontal, japanese?' Och det slutade med att Hannibal högg huvudet av honom 😊 Hahah, vet inte varför jag tänkte på det men… Ja.. Hahah…. Men Asså vad är det för uppfinning??? Det är fulare att ha ett klistermärke där än att ha rumpan synlig…

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse