Hundar iFokus

Hundar

Etikettbeteende
Läst 3546 ggr
Paxxa
3

Varför piper hon?

Jag har blivit galen, men nu börjar det gå över i oro. Varför piper min hund när jag ger henne ben? Oavsett vad jag ger för ben (märgben, dentastix, pressad hud-rullar osv) så står hon bara och håller i det o piper. Sen vandrar hon runt lite med det innan hon försöker gräva ner det i soffan eller sängen. Sen äter hon det efter några timmar. Själva gömmandet o det har jag inga problem med, men att hon piper.. Kan hon ha ont någonstans i munnen?

Stjärnor Kennel Flatian's Stjärnor

http://flatians.weebly.com

Bill&Bull
0

Jag tänker att om hon skulle ha ont så tror jag inte hon skulle äta de? Fast är inte säker på vad de kan bero på, hoppas någon annan kan ge bra svar på de :)

||My Love For Animals Is Immortal||

[JenniN]
0

Min hund kan göra så ibland när ha får ett extra gott ben, och det gör han för att han är "stolt" och vill visa upp sitt ben för oss eller de som är i samma rum

Då får han omkring med den ett tag och viftar stort och lyckligt på svansen och piper lite, sen lägger han sig och antingen äter det eller försöker gräva ner det.

-Aida-
0

Min hund gjorde så när han var valp, han gick alltid och gömde sina godisar och pep med dom i munnen, sen blev de katastrof om man flyttade på godisen, då kom han rusandes och pep för fulla muggar, i dagens läge piper han inte men han gömmer saker under min madrass.