Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 970 ggr
Vaargen
2

Hundtårta!

Min lilla vovve fyller 2 år i Maj detta år…

Jag funderar på vad jag kan göra för tårta till henne, har ni några tips på "hundtårtor" ?

IdaKw
1

Jag formade köttfärs i en rundad skål, sen rev jag lite morötter och hade på sen bredde jag lite skinkost på som "frosting" och dekorerade med korv, morot, och lite ost/blodpudding :D. Det var en väldigt liten tårta och det vat min vovve och hennes bästis som delade :)

taylor__lambert
0

Brukar köpa burkmat och forma det till en tårta :) alltid uppskattat, allra helst med en liten korv eller köttbulle på. Vet att en del har gjort tårtor av olika sorters kött saker, alltså blandat olika kött sorter och sedan malt ned det och format det till en tårta glasyren var någon bacon fett, vette katten :p

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

luckysheltie
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

jag gjorde en tårta tills när min hund blev ett halvår. Jag fyllde halva matskålen med vatten blandat med torrfoder och lät sen det stå i frysen och frysa på lite, när det sen var ett istäcke över tog jag filmjölk  (+lite godis), hällde över och la sedan in det i frysen igen. När allt var fruset och det var dags att servera drog jag också lite skinkost på😃

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

taylor__lambert
0

Man kan köpa hund choklad och smälta det och sen ha som topping :)

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Wellcraft
0

Hjärta, lunga eller rått kött brukar vara poppis.
Forma en bit färskfoder, toppa med strimlat kött & något extra gött i toppen, kanske en kycklingvinge.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Vaargen
1

Tack för alla tips :) tar gärna emot fler ;)