Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 634 ggr
kerstinjoh
0

Grattis o *skönsång*

Ha en bra 46-årsdag!

Ja, må hon leva många lyckliga år!

*sjunger*

pippa__
0

Grattis vem vi nu än grattar!!! :D

kerstinjoh
0

Kom igen o hjälp till!

Orkar inte sjunga längre, samtidigt som jag o Nicki måste radarkolla alla myggen.

Pst, har den där söte svart/bruna valpen, som du önskade kommit fram? Han sitter i 2:a hinken, bakom blommorna. Prata inte om honom på hif bara!

Nicki
0

Är myggen framme nu  Skrattande

GRATTIS PUMAN!!!!

lena1
0

grattisss från mig med till vem det nu är???????:-)))))))

[Vargnatt-]
0

ja grattis från mig med till vem det nu är som grattas ! :)

V-lang
0

Grattis!!!!!

Puman vem i hela friden är det Fundersam

Och dom däringa myggen som flög över som skulle till Finnflo dom har landat med buller och bong, hörde just från drängen att Vera Lang hälsade och tackade så hemskt mycket, men det var 25 hon fyllde Räcka ut tungan 

*viskar* Kerstin hon vart överlycklig för valpen just nu springar han och jagar tupp-fan Hemlis

kerstinjoh
0

Vilken tur att valpen kom fram, jag var lite orolig för att inte våra genmanipulerade volangmygg inte skulle orka hela vägen.

HemlisFast vi får nog tala tyst om valpen. Det är ju lite krångel med kvittot. Går det inte att färga pälsen så att ingen ser att han är brun/svart med lite vitt?

Alex
0

Grattis Vera Lang! ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

kerstin_70
0

grattis v-lang på den stora dagen

Malin-A
0

nemen fyller du år idag.. Stort Grattis.. =)

Karmatarerskanise
0

Grattis

V-lang
0

Jamen ni vet den där V-lang ser ju inte det här, inte har man någon dator påhöloftet…ni får allt ge er ut och tända en brasa och skicka röksignaler Flört Men hon hälsade och tackade och skickade alla en stor kram som tack Skrattande

Jo men du Kerstin han är nu mer illröd….och söt som en tomat Oskyldig

AnneN
0

Grattis =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lill-jarven
0

Grattis toktantis! ;)

V-lang
0

*fniss* mina små godbitar….tack så hemskt mycket, om man nu ska tacka när den som startade tråden överdriver om åldern som bara är 25 år….men det visste ni ju redan Oskyldig

gejsa
0

Åh fyller du år i dag Lottapottan!?

Grattis på din stora dag! Hoppas du får din fina lilla schäfervalp. *fniss*

Nicki
0

Annars får hon hålla tillgodo med myggen *L*

kerstinjoh
0

sch……..hon har redan fått en valp. Fast vi får inte prata högt om det.

gejsa
0

Har hon fått en riktig schäfervalp. Eller en cybervalp av dig kerstin? *fniss*

kerstinjoh
0

Hemlisschhh..gejsa. Vår kidnappningsplan gick väl. Så Vera-Lotta har fått en liten brun/svart valp.Hemlis

gejsa
0

Ok! Säger inget. Väntar på att få se foton i dag då. Oskyldig

Liss
0

dumma lotta, varför sa du inte att du fylde år på msn igår??

Grattis!!! Massa mega kramar från mig

och slaffs från ecko

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Malin-A
0

va många som inte har avar längre??

innan ringde min tele, d va alarm om att Lotta fyller år idag, först tänkte jag vilken Lotta? haha sen kom ja på =P

V-lang
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nicki nu kan du ta dina mygg och stoppa dom där solen aldrig skiner Oskyldig

*fnys* Men Lisette en kärring på 25 talar väl inte om att  man fyller år Förvånad

*viskar* Kerstin jag var tvungen att tvätta av honom så jag kunde ta en bild på honom, annars hade Lantisen bara trott att jag fått en övermogen tomat Hemlis

Så alla Hifare här kommer min lilla goding som Kerstin fixade åt mig efter många om och med Skrattande

Maja
0

Grattissss!! ^^

SaraC
0

Nämen grattis Lotta!! Har du haft en trevlig dag? :)

Men 46… Trodde du var 25?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Liss
0

Buhuu! tycker ändå du kunde sagt nått ju.. snyft*

Grattis igen!! Du är värd mer än ett dussin rosor.. så vet inte vad jag ska ge dig!

Ger dig denna låten! Lyssna och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=2A2Jt4WOxN8

Puss o kram på dig

V-lang
0

Hahaha Eros tack pluttan…vi ska fira på lördag, för idag har det varit lasarettet hela dagen *pust* Men barnen och Jonny har uppvaktat iaf ;)

Åhhh min lilla snutteplutta, du är ju alldeles för go, nu har jag suttit och lyssnat visste du att det där är en av mina favoritlåtar och bilderna var ju kanon….*viskar* tänker inte tala om att jag bölade, man ska väl inte böla när man får en jättefin låt och världens finaste bildspel till…ja det ska väl vara jag då Flört

Puss och kram och hemskt mycket tack

Liss
0

haha.. neeh de visste jag ju inte:) vilken tur att de vart så rätt då. Hörde en liten bit på den på 4:an nyss.. och leta upp den fort som tusan.. för älskar den också, men aldrig vetat om vad han heter. Och videon var super fin:)

Du ska få så mycket kramar när du kommer hit, så du kommer allt storkna!:)

Var de idag du var på sjukan?? Hur gick de lottis.. eller så kommer du ut på msn och berättar om du vill det.

V-lang
0

Jag hade faktiskt tänkt haft den på min mammas begravning, jag tycker den är sååå fin. Men tyvärr så tyckte några det skulle bli lite väl opersonligt med en bandspelare…jag kommer ut så fort jag varit och hämtat Jonny =)

Liss
0

Jag vet inte om de är så bra just när du fyller år. Men den här låten tar på en också.. och den är ju fin.. så de är väl värt endel på en födelsedag!?

http://www.youtube.com/watch?v=weygNZphUxI&mode=related&search=

kolla kanske inte på bilderna så blir de bättre!

Jaa den är extremt fin! Synd ju.. hade ju vart jätte fint att ha en sån låt på en begravning.. de ska jag ha iaf. Och efteråt ska alla ha fest och fira ist för att vara ledsna:)

Okej.. ser fram mot ett litet samtal om färger i vardagsrummet me.. kan inte bestämma mig;P

gejsa
0

Haha det var ju en fin liten vovve du fått. Men blir tyvärr inte avundsjuk för det var ingen schäfer. haha

Beafer
0

JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! HURRAHURRAHURRAAAAAAAAAAA

pusspusselipusspuss på dej min lille mor Kyss

Liss
0

Instämmer i sången "JAAAA MÅÅ HON LEEVA,, OCH NÄR HON LEVAT UTI HUNDRADE ÅR, JA DÅ SKA HON SKJUTAS, JAG DÅ SKA HON SKJUTAS I EN SKOTTKÄRA FRAAAAAAM"

V-lang
0

Man kan väl ha både och….Kerstin var ju såååå snäll och gav mig en så får jag väl köpa mig en schäfer sedan hehehe

Malin-A
0

vad har du hittat på idag då Lottis?

Malin-A
0

http://www.youtube.com/watch?v=yj6cbM-h8xg lite sent men här kommer min sång till dig =D

V-lang
0

Åhhh så vackert ni sjunger pumorna =)

gejsa
0

Ja, en schäfervalp måste du bara skaffa dig nu på ålderns höst. *fniss* Passa på nu innan du blir så gammal att du inte orkar aktivera din valp.

V-lang
0

Hrmmm vadå på ålderns höst….passa sig nu så jag inte går i strejk *fniss*

gejsa
0

haha du blir ju inte yngre precis. *fniss*

V-lang
0

Nääää vad taskigt måste du tala om det, jag hade ju förträngt det Oskyldig

gejsa
0

Fniss ja, man brukar ju göra det varteftersom åren går. Själv är jag bara 20. *visslar*

AnneN
0

Aha så isf är Lotta en tanris å gejsa är en snoris Räcka ut tungan

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

gejsa
0

haha precis Biobio, alldeles riktigt. Hellre det än tanris.

V-lang
0

Jag håller mig till Annes gäng tanris gänget…det låter stentufft ;)

kerstinjoh
0

*fnys*

//Stolt, vacker och intelligent tantis!

V-lang
0

Upps velade iväg där en sväng Kerstin jag får skylla på tillfällig sinnesförvirring, eller så var det nån snoris som körde hypnos hmmm undrar vilken av dom det var Fundersam 

Jäklans när jag får tag på vederbörande Skrikandes