Nedräkning, en vecka kvar.
Om en vecka kommer jag inte åka ensam hem från julfirandet, med mig kommer jag ha med mig en hund.
Det är egentligen på prov, för att se hur det fungerar helt enkelt, men det är mycket som ska gå fel för att det inte ska bli permanent.
Blir min första hund så det ska bli spännande. 🙂
Vad spännande. Grattis. :)
Vad är det för hund?
Lycka till med hunden ! Vad är det för ras/raser ?
Låter spännande, som övriga undrar, vad är det för något i den???
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Det är en blandras mellan Chihuahua, papillon och chinese crested.
Han är 3 år och jag har känt honom sen han var liten då han är en nära väns hund.
Han är van och lugn vid katter så blir en bra första hund även för katterna här hemma. 🙂Dom har fått träffa några hundar och bara nån helg här och där, men så länge hundarna håller sig lugna brukar det gå helt ok. Så har stora förhoppningar att dom ska vänja sig ganska fort, även om det är största oron egentligen.
#4 Snygging!
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
#4 Vad söt! 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Han är jättefin, och jag vet ju redan att jag tycker om honom 😃Sambon är en person som gärna vill ha hundar som t.ex rottweiler men han är glad att vi skaffar hund så även om det blir x antal storlekar mindre än han tänkt sig så tror jag han kommer falla för Dabbe också :)
Vad kul, grattis! 😃
[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)
Tack. Ser verkligen fram emot detta 🙂
Verkligen en fin hund du ska få! lycka till och grattis.🥳
Fin liten vovve, hoppas det går bra med kissarna !
Vad roligt o höra hoppas det gpr jätte bra med allt han var verkligen super söt.
Jattefin! Grattis! :)
Tack. Det är spännande det här. 🙂
Hur har det gått?
Åker hem imorgon på morgonen med vovve. 🙂
16 Så du är med hund nu mera? Grattis säger jag och hoppas på få många härliga bilder på nykomlingen 😃
Ja vi åker tåg just nu men är snart hemma :) ser inte fram emot att gå ut i kylan men vi får skynda oss hem :) bilder kommer sen.
Vi har varit hemma sen 12.30 och nu hoppas jag bara att han ska vänja sig vid katterna och att katterna ska vänja sig vid honom. För det är viktigt för mig att dom ska komma överens och att katterna ska kunna känna sig trygga.
Han är van vid katter, men minsta katten fräste och slog mot honom och nu när hon kom i närheten så skällde han åt henne och var på väg att jaga efter henne lite. Så jag hoppas dom ska kunna vänja sig vid varann trots en lite mindre bra start.
dom andra två katterna smyger runt här hemma men vågar ändå vara på golvet så det känns som en helt okej start då det är första dagen.
Så fin han är ! Det kommer nog gå bra, då det inte hänt några allvarligare saker :)