Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 951 ggr
Dumpuck
0

Eran jul

Hur var eran jul med hund och allt vad det heter och innebär?
Såg att fler här inne var lite oroliga för dagen av fler anledningar, att familjen inte skulle lyssna m.m. Hur har det gått för er, blev det som ni trodde eller gick allt bra eller blev det kanske ännu värre?

Fridaaaa
0

Jo den var bra. Roxy var med ner till mina föräldrar och Lillan var hemma i lugn och ro.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

nadilda
0

Jodå, det här varit jätte trevligt. Vi firade med några släktingar, och Dolly älskar dem. Hon har vandrat från knä till knä och haft många personer att väcka på morgonen. Hon har kanske fått i sig lite mer godis (fick en massa gott i julklapp ) än vanligt, men det överlever hon nog ;-) Sedan bor släktingarna så fint, så har blivit en massa spårande. Dessutom har hon fått en heldag lös i skogen, när vi högg julgran. Så det var en nöjde vovve som åkte hem idag!

Ambrose
0

Det har varit en riktigt bra jul. Har varit hemma hos föräldrarna och Nita har… till största delen… lämnat deras katter ifred :) Många trevliga människor, och föräldrarnas hundrädda granne som kom på besök var nöjd för Nita satte sig snällt vid hennes fötter och njöt av kel :)

Igår åkte jag iväg med IPO gruppen och spårade hos en av medlemmarna. Superkul och väldigt läririkt ^^ Blev även en massa valplek då 3 av oss har jämngamla valpar :)

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se