Vera Lang. Alias V-Lang!
Jag vill bara önska dig varmt välkommen!

Känner du henne eller? För jag är nästan säker på att det är Lotta i ny skepnad ju. :)

Ja! Välkommen President Vera Lang 
ja välkommen V-langen! en presentation kanske vore på sin plats =P

*fniss* ni håller med alltså.?! Tänkte väl. Kan inte ha så fel.
välkommen volang lottis hahaha
Ja välkommen du ^^

Roligt att Lotta kom tillbaka så snabbt. Men hon måste ha ett sjujäkla humör som tar bort sitt nick så snabbt. Hihi
Låter precis som ett Lotta o Kerstin påhitt iaf ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
haha.. jaa inte visste kerstin om de
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Försten, är det inte rätt så tråkigt för en ny att bli nedpratad med att hon skulle vara lotta? 
Usch på er!!

Va? Måste bara fråga, känner mig rätt påhoppad att bli kallad för någon som heter Lotta jag heter Lisa 

Ja, fy vad elaka vi är nu. *fniss*

Va???
Släng in en schäferbild och se om hon dreglar! :P

Men jag gillar ju blandisar, jag har en liten tuss som kallas Nutte och är världens goding 
Har du ingen bild på den sötnosen då?

Ja, visa oss din fina blandrashund som du har. *ler*

Nej jag har inte skaffat mig någon kamera en, men så fort jag får en så kommer jag peppra er med bilder det lovar jag 
Vad bra! :) Hur känner du Kerstin då?
Ja det tycker jag du kan göra! :)

Haha sluta nu lotta.

Jag känner väl inte henne, oj jag glömde säga..tack för välkomnandet Kerstin 
Jo, eftersom hon skapar en tråd för att välkomna dig så ;)

haha hur länge orkar du hålla på så här då?
Men om vi inte får se några bilder så kan du väl iaf berätta lite om vovven och dig själv! ;)
Alltså, Kerstin starta ju den här tråden eftersom hon med trodde v-lang var lotta? De betyder inte att dem känner varandra

Jag ska presentera mig så ni slutar tjata om den där Lotta.
Jag är döpt till Lisa Viklonger där av V-long, min mamma och pappa kommer från Norge men jag är född i Sverige. Jag är 24 och fyller 25 år snart.
Min hund Nutte köpte jag för 3 år sedan en blandis som är världens goaste ulltuss som jag är tvungen att trimma ner varje sommar för allt fastnar i hans päls. Han är fruktansvärt olydig det är därför jag gick in här för att få lite tips om hur jag ska göra med vissa saker, bla. huggar han min far i hälsenorna så fort han kommer och hälsar på vilket inte är uppskattat av honom, men jag tycker inte att det gör så mycket hellre det en ansiktet.
Jag flyttade till egen lägenhet när jag vart 18 år, ett gammat stall där jag bor på höloftet, passade på då jag får bo nästan grattis. Men det enda som irriterar mig är dessa jäkla tuppar som är uppe i ottan och låter illa så man är tvungen att kliva upp, och då jag är arbetslös finns det ju inte så mycket annat att göra så då kan man ju lika gärna gå upp och skotta dynga. Japp så ser mitt liv ut, nu har ni fått en presentation är ni nöjda nu?
Är du säker på att hon bara TRODDE det då? ;)
Och Kerstin skriver ju Vera Lang alias V-lang. Och ändå heter hon Lisa? 
Nej, jag känner inte Vera-Lisa personligen. Jag har inte sett henne seadn hon var liten baby.
Däremot känner jag hennes mamma Vera-Riita. Vi gick flera kurser ihop i vår ungdom och hade mycket skoj ihop!

HAHAHAHAHAHAHHA jaja låter bra detta…=)

*visslar*
Aha, Vera-Lisa, ja men då förstår jag!
Jag och Vera-Riita (kallas Vera) träffades åter så sent som för 3-4 år sedan, undrar om det inte var på riks-hemvärnsmötet?
Oj, vad skoj! Vill du ha lite kort Lisa, så har jag massor av kort på dig och er gamle blandis (taxen/labben Sture).
Skoj att du hittat hit!!!
Ni är ju inte kloka nån av er 
Nä inte klok på nån fläck ;)
vad gör ni? 

Ja, detta blir bara värre och värre. Ge er nu. Berätta sanningen annars går jag härifrån. Att skoja är en sak men att hålla på i flera dagar är inte ett dugg skoj tycker jag. Och den den där lisa viklonger finns inte överhuvudtaget. Skulle du verkligen finnas så lovar jag att gå ur mitt medlemsskap så säker är jag på att du är Lottapottan faktist.
I flera dagar? V-lang vart väl medlem igår förtusan? Lung i stormen!
Vem var det som sa; tålamod är livets dygd?

#39# I går och i dag är flera dagar för mig.

Dygd vad är det för något? 

#42# Hur gammal är du då lilla vän?
VÄlkommen vem du än är!!!! :-)))))))))))

24 år finfin ålder, tycker bonden iaf 
Tack lena1…vilken fin hund du har, jag gillar lurviga hundar 
hahaha vera-lisa =P

*trög* fattar inte den här tråden xD ????

*fnys* Vera-Lisa vad är det för fel med det då?!?
haha *fnys* (typiskt Lotta) hahah..

Får man inte fnysa nu heller…vavavavava???
hihi, när ska du ge dig då lotta?
Lite genomskinligt med att du bor uppe på ett höloft.. hade du inte bättre fantasi än så?:P hihi..
#51 Får väl berömma henne för hennes envishet ;)
haha ja envis e hon allt =P

Vadå jag är ju inte envis…min mamma hemma i stan sa alltid att jag var så timid och inte ett dugg envis*fniss*

Ja, nog var du envis allitd. Men jag vågade inte tjata mer utifall om någon skulle stänga av mig för förtal eller så.

*ASG* Förtal!!! Jag tror jag dööööör….du är ju knäpp 

Ja, du hotade ju en gång att skriva till moderator och då tänkte jag att det är lika bra att passa sig. Någon kan ju tro på dig. *fniss* Och då stänga av mig
Knäppgök där.

*ASG* Jag tror jag kissar på mig en en gång….nu måste jag verkligen börja med pampers, hela tvättkorgen är full med mina nerkissade byxor och jag har inte tvättstugan förrens på fredag 

Din stackare! *fniss* Vänta du bara. haha

Nu har jag varit in och förberett mig…dubbla pampers på *fniss* Jag har också hyvat gubben i bingen och talat om för honom att det är barnförbjudet på gång….jag låste dörren också för att vara på den säkra sidan 

haha du är rolig du. Välkommen tillbaka. Har väl inte sagt det tror jag. *fniss*

Kul att vara tillbaka så tack Lantisen *ler*

Utan dig är inte HIF så kul alls. *ler*

Tack det var snällt, jag som kommer av mig ibland och sabbar i varje tråd…så till och med småtjejerna får säga åt mig, då är det illa *ASG*
Du är gullig du *ler* det där behövdes 
Ja, det blev så tyst här när du försvann =(

Ni är då så gulliga, det är faktiskt så att det är ni som får mig att må bra nu när det varit så rörigt runt om mig ett tag =)
Men jag tyckte på slutet att det var lite tyst endå, inte direkt som i början när vi härjade runt som dårar i trådarna. Men det kan ju vara att folk börjat jobba och skolorna har startat…
Men det var ju lite klagomål på att vi varit för busiga, så vi blev nog lite försiktiga ;)
Här ska vi väl hålla ihop, inga smitare! :P

Jasså det finns smitare här…dom ska vi nog hitta ;)
Komsi komsi oss kan ni inte gömme er för…vi skickar Eros och Skorpan efter er Mohahahahah
*asg*
Dammsugar-nosen Eros spårar och livsfarliga Skorpan biter sig fast i byxbenen ;)

Ohhh vad rädd dom blir…jag riktigt hör hur deras ben skakar ;)

*morr* En jäkligt elak Eros…tyvärr så hinner jag aldrig knäppa Skorpan när hon rämmar i väg efter någons hälsenor för hon är för snabb…men det ska ni veta…det gör jäkligt ont :O
Det kan dom nog förstå, de blir nog rädda bara de tittar på henne.
Men jag gillar Vera Lang. Vad jag har skrattat, som förr i tiden på hif.
Var det du Eros som ville sätta in en schäferbild för att se om V-Lang började dreggla! *asg* skitskoj har jag haft!
Kunde du inte hållt ut lite till Lotta?

*ASG* Jopp….om du har varit ute har jag kunnat hur länge som helst…fy vad skoj jag hade när jag totade ihop vart jag bodde, höll på att göra i brallan flera gånger 
*asg* jag har haft lika skoj jag. Men mitt förbaskade bredband hängde upp sig igen. Synd annars hade vi kunnat kacklat vidare om "gamla tider". Det sista satt jag på knä i hallen med den trådlösa för att kunna fortsätta. Men tålamodet och skurgumsknäna gav upp.
Haha, skoj skoj har jag haft o hela tiden funderat när ska de fatta? Fast dina typiska Lotta-svar sken igenom flera ggr.

*frustar* Jag förstog att det skulle avslöja mig, endå försökte jag skärpa till mig allt vad jag orkade….också din attans unge som rände mig i hälarna och fnissade som en galning
Den skulle ju bara ha däng varenda dag, vänta du bara tills jag får tag på henne, men nu lyser hon minsann med sin frånvaro 

*Vinkar glatt*
#74 Hehe ja, tänkte att hon skulle avslöja sig genom att skapa kortslutning på hela iFokus med sitt dreglande 

Din bannade fnissfjortis…vet du att sånna som dig borde man bunta ihop och kasta till Finnflo, där skulle du kunna få ta över mitt höloft och bli väkt av tuppfan varje morgon
Och drängen och bonfan kan du slita med hälsan för dom var då inget att ha…
*fnys* Och vad skulle du göra hela nätterna då Eros….pilla dig i naveln 
Pilla i naveln är inte så dumt!
uuuh, ryyyser! navlar är äckliga djur!!!
Tånaglar o fötter är äckligt!
men gud ja! YUÄÄCK!
Fötter är äckliga även om de göms i sockar.
fötter borde utrotas!
haha!
Hahahaha! Nää du, jag trivs bättre hääääär, luktar på mina garderobsblommor 

Ännu värre om dom göms i nylonstrumpbyxor *ryser*
Vadå lukta på garderobsblommor…dom luktar ju nada. Jag kan skicka dig en hink benade ruttna myggor 
De kommer ju inte förrän i morgon. Myggorna alltså!

Usch jag hoppas dom inte landar i min lägenhet iaf…då skickar jag dom till Nicki hon har förtjänat 10 gånger om 
Nämen fy fan, när alla odjur till insekter äntligen börjar dö ut för säsongen vill jag väl inte ha några sånna!

Jag tror att jag sett 3 mygg i år. Och ändå bor vi mitt i skogen. Det har verkligen varit lite mygg i år.

Så ni har alltså inte lärt er bena mygg…då är det synd om er 
Nä det har jag aldrig, brukar köra på att jämna dem med marken med ett välriktat slag istället!
Men håller med dej gejsa, har inte sett en mygga knappt. När vi var upp i stugan var det lite, men inte alls många.

*fnissar*
Jag känner en navelpetare