Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 427 ggr
Wellcraft
1

Tillfälligt godis?

Jag tänkte dra ut med gotton och spåra ett varv, men upptäckte att "extragoda" godiset är slut.
Vill helst inte spåra med vanliga leversnittar då han inte är lika het då, han jobbar bättre med supergoda godisar.
Det vi har är typ,
Falukorv
Veggieköttbullar
Köttbullar
Ost

Kan man använda något av dessa som godis, vet att inget av det som står ovan är särskilt jättebra för vovvar, men en gång kanske funkar?
Jag använder rikligt med godis vid spår…

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Surpan
1

Köttbullar funkar väl fint? 🙂

/Surpan

Wellcraft
0

Är lite orolig för löken i dem, de är hemmagjorda så det är extramycket i dem 😮

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Surpan
0

Ah, det kanske blir ett problem.. Då kanske falukorven är bäst? Du kan inte gå förbi en butik och köpa nått då?

/Surpan

Saffran0Spice
1

#2 hunden behöver äta kopiösa mängder innan löken ger effekt, så det behöver du inte oroa dig för ^^ (gissar att det inte är hemgjorda?)

Hade nog blandat lite av allt - då vet hunden inte vilket godis som kommer och väntar gärna på favoriten av dem =)

5ara
0

Min får utslag i ansiktet och blir dålig i magen av köttbullar (köpta) men falukorv och ost fungerar fint när det är kris 🙂 Han är väldigt känslig i sin mage.

Wellcraft
1

Barfare & färskfodrare som jag är så är jag väldigt mesig när det kommer till sånt här. Men det är löst nu, jag hade tur & hittade en bortglömd påse blandfärs i kylen, så spårningen blev lyckad :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund