Ny här!
Halloj David heter jag och är ny i gruppen! Ska bli roligt å se vad det har att erbjuda!själv har jag en rottwailer tik som heter axa..tog över henne då hon var4år,lite tokig i början men numera den mest underbara hund jag haft,lojal,självsäker och otroligt glad! Något som jag och axa därimot skulle uppskata är att träffa upp andra hundägare,tråkigt nog så har jag märkt att många har någon form av rädsla vad det gäller rottwailer och även andra!kan till viss del förstå men ändå inte…därför blir det sällan att hon får leka av sig ihop med nån rolig polare.. Söker din hund vänner att få springa av sig med eller gå en långgrunda så hör gärna av er.. Bor i Jönköping mvh Dave
Här inne är inte folk så lättskrämda haha, så du hittar säkert en bra match välkommen förresten
... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.
Välkommen 🙂
Vänta bara tills min trolldryck börjat verka
Fan va nice!hittat ett ställe där man inte är rädda för " kamphundar" :) äntligen har jag hittat rätt! Och tack för välkomnandet 👍
"Ingen hund föds ond, eller falsk, dessa egenskaper kan bara människan äga. En hund kan bara få dåliga erfarenheter." Välkommen hit :) Du kan väl slänga in en bild på din sköna Axa! 👏
Välkommen. Synd att ni bor så långt bort. Min schäfervalp hade gärna träffat er.
Välkommen🙂
Har en granne med just en rottis som heter Axa 😃
Välkommen! 🎈
Tack! Då har du en bra granne:)axa är ett bra namn på en rottis!lyssnar "för det mesta"he he
Välkommen :) Underbart med ännu en Rottweiler här! ^^
//Ambrose
Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se
Välkommen! Lägg gärna in en bild på Axa också, är så svag för rottisar!
Jag bor i Jönköping med en mycket lekglad storpudelpojke🙂 En av hundarna han gillar att leka med är en rottweiler.
Vart brukar ni hålla till å leka?axa är jätte snäll med andra hundar..kan visa lite dominans,speciellt med andra tikar,men handlar enbart om osäkerhet eftersom hon aldrig fick träffa andra hundar på fyra år innan jag fick äran att ta hand om henne..
Någon som tränar spår och sökning med sin rottwailer?
Vi är en del uppe på hundklubben (Huskvarna) men jag har bil så vi kan även ta oss till andra ställen. Tyvärr är ju hundinhägnaden i Stadsparken lerig och hal så det kanske inte är det bästa stället. PM:a mig om du vill att våra hundar ska få leka🙂 Min har hittills varit jättesnäll mot alla hundar han träffat.
Jag lägger vilt- och personspår med min men han är ju ingen rottis precis😛 Sök har vi bara gjort på leknivå.