Exotic bullys
Någon som sett den gruppen på Facebook? Vad tycker ni?
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Men fy stackars hundar. Ser mer ut som paddor 😐
Dom ser inte sunda ut i kroppen.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Tog lite tid att smälta faktiskt. Vidrigt ..saknar ord
... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.
Fy fn…😡
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Inte mycket värre än engelsk bulldogg eller liknande raser…
Riktigt skrämmande benställning fram.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Bully pitbulls ser ut som fotpallar som svalt en badboll eller nåt. De låter förj*vligt när de andas med. Mycket flämtande och mycket rosslande. Inte ens när pekingesen Allie låg uppochned lät hon så! Hon snarkade men rosslade inte.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Vad är syftet med dessa hundar? Kan inte komma på något de skulle kunna vara bra på med den där kroppsformen. Eller finns de bara för att de ser ut som muskliga hjulbeningar och vissa tycker det är snyggt?
Jag vill nog inte veta hur röntgenbilder av höfter och framförallt armbågar ser ut😕
Även bullyfolket tar avstånd till dessa avarter då det inte är en typ som ingår i rasen. Vad de är avlade för? Ett menlöst utseende som tydligen tilltalar folk.
≧◔◡◔≦
Förstår inte heller syftet med hunden. Som ovanstående skrev, skulle heller inte vilja se röntgenbilder av höfter och armbågar på denna typ av hund…. 😐
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 

Fy! Varför har de avlat fram så korta ben?! Är de galna.
Enda syftet är penisförlängare såvitt jag vet.
#12 Finns det verkligen någon som tillgodoser sitt komplex med ett djur som inte ser ut att kunna slicka sig själv i baken? De är ju inte häftiga någonstans, ser ut att kunna avlida vid ansträngning och har enbart ett rykte som osund.
≧◔◡◔≦
I mina ögon är detta djurplågeri och inte okej nånstans!
... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.
#13 Tydligen gör det ju det. :/ Folk som inte kan nåt om hundar alls.
#12 - som penisförlängare måste dessa vara tämligen värdelösa😉. Eller kastar man hunden på en skateboard och rulla den fram till folket man ska skrämma…..
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Men hur coolt kan det vara med en hund som knappt kan gå? 😟🤔
[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)
Hahaha statussymbol då. :P
Är väl enda hunden som waddlar likadant som dessa "ghettopojkar" när de har byxorna i knävecken.
Men fy så fula dom är!!! (Ursäkta uttrycket.) Tycker synd om dom hundarna. :( Hur kan man göra så mot dom?! Jag blir bara så rosenrasande när jag ser bilderna på dom stackars hundarna.
skulle någon kunna länka?
Du kan googla på bully pitbull så ser du bullys. Exotic misstänker jag är en uppfödare eller liknande.
Du kan googla på bully pitbull så ser du bullys. Exotic misstänker jag är en uppfödare eller liknande.