Ot. Ny gadd imn
I morgon ska jag tatuera mig. Så nu är jag sådär härligt, pirrigt förväntansfull som alltid innan! Det är alltid lika spännande.
Så imn får ni hålla tummarna för att jag blir nöjd! ;) Men det blir jag säkert, Pia är hur duktig som helst.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Oh vad blir det för tatuering?
Det blir en siluett av överkroppen på en kvinna, som är ritad efter mig. I handen har hon en pilbåge, eftersom jag är skytt. Sen finns mitt födelesedatum med. Så blir det lite schysst skuggning runt omkring :)
Så ikväll kommer jag sitta här o gnälla över att det kliar så jag håller på att bli vansinnig ;)
haha.. men då får du minsan ta kort på det när du kommer hem igen. usch jag är super avis! vill göra mina fjärilar.. men har inte råååd!:(
Låter snyggt iaf, som sagt, visa bild:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Kommer nog inte kunna lägga in någon bild eftersom jag inte har nån kamera nu. Men om det går att MMSa in bilder så :)
Haha, ja det är ju det med pengar också..
Eros det låter jättesnyggt! :)
Tjoho! Ja, jag blev helnöjd! Verkar som den kommer läka bra också :)
Tänker inte försöka mig på att MMSa nån bild, har försökt tre ggr tidigare men det enda som hänt är att jag blivit av med pengarna 

Du har inte så du kan lägga in den i din dator då?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag fyller anrt år :) Då tror jag att jag får pengar till en tatte.
Denna gången blir det ordet mamma på finska. SKa ha den på foten.
Detta är för att jag på ngt sätt vill visa mamma vad hon betyder för mig :)
Nej, jag har ju inte det. Men här är bilden som min tatuerare utgick ifrån. Det där krimskramset på pilspetsen är borta, hela motivet är justerat och så är det inte ifyllt svart utan skuggat.
#9 Vad gulligt, blir mamsen glad då?
Ja, hon verkar glad över det :) Fast det är ju mest för mig jag gör den, för att påminna mig själv om hur mkt hon har stått ut med och gjort för mig.

#10 den var snygg =)
_**/Mvh Anne
Snyggt! Men jag är för gammal!
#10 Jättesnygg! :)

Kerstin man kan aldrig bli för gammal för gaddningar
_**/Mvh Anne
den såg riktigt cool ut. men tror den är finare som du säger, skuggad.. därför vill jag SE!:P
Men Biobio, hur skulle det se ut. En liten söt fjäril blir en lååång konstig sak. En näckros blir till tre. Hihi, vågar inte tänka längre!

Haha, de e ju de som kallas äkta konst fattar du väl =P
_**/Mvh Anne
huh? vart tusan har du tänkt tatuera dig kerstin? du behöver ju inte göra dem på brösten..;) annars tror jag nog inte huden blir så slapp så att en tatuering blir lång. Har sett endel tanter med tatueringar. inga konstigheter där:)
Tack så mkt! :)
Ja Lisette, men jag har ju ingen kamera :P Här är en bild på en av mina andra iaf, min favorit.
#19 aldrig i livet Lisette, det skulle inte se klokt ut på mig.
Se'n förstår jag inte varför jag skulle betala för att pina mig. Få sårskorpor som jag inte får klia sönder. Så det så
Pina är det inte, jag tycker det är skööönt ;) Men efteråt, ja då brukar det kunna bli mindre roligt..
neeh tycker heller inte de gör ont.. de känns inte alls efter ett tag.. men sen kliar de ju endel. Men min på skuldran klia inte alls..så de är ju olika de med:P
jaa den är me fin sara:)

#10 Den kommer bli riktigt snygg…älskar tatueringar 
#24 Den var ju redan gjord, virrtant ;)
Hera, vad fint. Min mamma skulle INTE bli glad över nåt sånt haha
Och nu är det inget kul. Kan knappt gå och det har svällt till dubbel storlek jämfört med andra benet 

Öhhh kallar du mig virrtant…passa dig nu 
Är tatuering så pass stor, den jag har runt halva vristen var det inga som helst problem med förutom den j*vla klådan då 
Ja, du är ju lite virrig 
Min är väl runt 10 gånger 10 cm. Jag hade inga problem med min lilla på handleden, den läkte på en gång typ. Men den på ryggen höll jag på att bli tokig på. Den här verkar bli något mellanting. Men den kliar inte än iaf! 

Den jag gjorde på skuldran och bröstet kliade inte men den nere på vristen höll på att driva mig till vansinne…gick många tuber helosan kan jag säga :)
Hahaha flera tuber? Hur mkt smörjde du på? *asg*

Så fort det kliade hehehe… enda sättet utan att klia bort sårskorpan huaaa. Usch jag ryser när jag tånker på det, och min går fram en bit på smalbenet och där kliade så jag trodde ögonen skulle trilla ur skallen på mig *ASG*
Haha snacka om att överdosera :P Säg inte sådär nu, då börjar väl min klia!

*fniss* Inte ett till ljud kommer över mina läppar
Helosan tar du ju på för att det inte ska torka så det blir en hård sårskorpa, det ska ju hållas mjukt…så jag kletade så ja slapp klådan *ASG*
Kompisen hon fuskade med att smörja in sin och råkade komma åt så en skorpbit lossnade…och där försvann en bit av tatueringen, det är ju bara i yttersta skinnet färgen sitter så det gäller att vara försiktig första tiden tills den läkt…men man behöver ju inte överdriva som víssa gör 

Jo, tack jag vet det. Men tror inte det direkt är meningen att man ska smörja var 5:e minut *asg* Kan se dej framför mig med dina kladdiga ben, du måste ju lämnat fettfläckar överallt 

Mot klådan kan man trycka på stället eller om det är riktigt illa slå då domnar det
_**/Mvh Anne

Joooo Eros varje sekund….och ett tips gå till grannen så slipper du kladda ner din egen soffa ;)
Gör som Biobio säger…men då kan du väl komma hit så kan jag få slå dig gul och blå ;)
Bra tips! Och annars skulle jag bli en vit hund jag med, allt hår som skulle fastna på mig!
VA!? Varför det? Är du fortfarande förbannad sen sist du lämnade ;)

Nääää men jag tänkte kompisar i mellan så ställer man ju upp… och jag kan ju plasta in mina soffor så kan du smeta bäst du vill med helosanet *fniss*
Tsss det var väl det värsta. Jaså, så man ska glida runt som en ål där :P
Var och tvättade av den nu och då satt det fullt med hundhår i den. Fy fan, han fäller ju överallt. Slutar han inte snart blir det nakenhund!

Är du snäll kan du få en skön filt att sitta på ;)
Ska jag raka honom åt dig…eller vänta jag kan ta honom till mig ist 
Vet du att jag såg en Eros valp på tutbingon sist…snacko om görsöt….och jag fick hålla 
Ja, ta honom. Kan få komma tillbaka när han är klar med sin massodling av vinterpäls.
VA?! Lät de dig hålla? Jisses, de kan inte varit medvetna om hur lät deras tuss kunde försvunnit
Men visst är de kanonsöta som valpar, man blir ju helt förälskad

Ja du det var nå sanslöst vilken goding…det var faktiskt polarn som såg henne först, gissa vem som var ute ur bilen först JAAAAAAG!!!! Hon var såååå liten och jag pussade på nosen och tänkte sticka med henne men det fick jag inte *taskmörtar*
Haha dom blev väl vaksamma när dom såg en tok komma springande ;) Blir ju lite avis, vill också ha en liiiiten! Men får man en i famnen kommer jag garanterat inte släppa!

Nej det konstiga var att dom inte vart det, men i och för sig så rusade jag i på slutet =) Gaaa fy det borde vara förbjudet att ta med sånna godingar där det finns så mycket folk och allra helst där jag är *morr* Hon såg ju ut som en vit snöboll med pepparkornsögon också den där svarta lilla nosen *stön*
Hihi ja, kanske ska försöka föra igenom det som nytt förbud! Försöker få min morfar att skaffa en jappe valp, men han tycker att Eros & Sarek hårar för mkt. Ännu en anledning för Eros att sluta fälla nu. Så kan jag få "låna" lite
.jpg)

ÅHHH gud min skapare…du är inte rädd om livet du, snacka om att h*n vill till mig. Kolla, kolla wieeewwww allt jag tror jag flippar ur, så jäkla söt…dreggel, slörp, vill ha, vill, ha, vill haaaaaa *hypnoteserar*
Det är en hon, ett av Eros barnbarn 
Berätta imn om det funkade, om du vaknade upp med tussen brevid dig!

Haha lottapottan ska ju ha en schäfer sedan. Inte en vit björn heller. *fniss*
Lotta kan inte motstå lurviga tussar, hon vill gärna åt allt hon kommer över, har du inte märkt det? ;)