Julbord för hundar
Visste ni att det finns julbord för hundar. På Häringe slott tillåter de inte bara hundar utan kocken har komponerat ihop en helt egen meny med flera olika saker att välja på. Inte nog med det på nyårsafton kan man ta med sin hund och sova över på hotellet långt ifrån allt oljud. Vill ni läsa om julbordet och se vad som erbjuds kika här
Nämen åh vilken cool grej! Synd bara att min lilla hund är så kräsen (;
Skinka och såna kycklingsnacks till hundar är de ända han vill ha utöver hundmat oftast. Men de är bra då behöver jag inte ha dåligt samvete över att behålla min mat själv (;
Vad roligt!
Skoj att det börjar bli mer accepterat eller vad man ska säga att vara hundägare och därmed lättare att ta med sig sin 4-fotade vän!
Synd att de är så dyrt över nyår tror många skulle vilja komma ut på landet då. Undan fyrverkerierna. har ingen skottberörd hund själv men lider med de som har.
Nej, visst är det så.
Har inte själv heller någon skottberörd hund med lider med dem som har. Kan verkligen inte vara en lätt högtid att vara hundägare (speciellt om man bor i/ nära stad) om man har en skottberörd hund.
Min hund är lite rädd för åska och raketer men de brukar funka hyfsat när man kramar om han och berättar att de inte är någon fara. Det är så underbart hur vovvar förstår en när man pratar med dom (: