Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 516 ggr
Pia
0

Årets första bad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag tog liten limpvovve de första plaskande stegen ut i vattnet. Såg ruggigt kallt ut, men han var jätteglad över att det mesta av isen försvunnit…:) Sedan avslutade han det hela med att rulla sig på grusplanen - ett riktigt bad är nu på sin plats tror jag…:)

Har era hundar tagit ett dopp ännu?

KerstinP
0

Det var länge sedan,Pia kolla in tråden vår bilder. Jag har bilder från tidigare i år januari tror jag i min mobil men jag får inte in dem i datorn. Något knas är det.Fundersam

Pia
0

Nu hittade jag Första doppet, ser ännu ruggigare ut…:)

KerstinP
0

Ja just, där var det.

Faxlin
0

haha, vad snällt av pälsen din att rulla sig på grusplanen sedan Pia. Kan tänka mig att det var en mysig vovve att krypa upp i soffan med. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Pia
0

Men han fick sig ett fint bad sedan och luktade gott ett litet tag ialla fall…:)

Benjy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är Benjy och badar på Långholmen i sthlm

KerstinP
0

Hihi Benjy var verkligen ett blötdjur vilken bra bild där man ser det stora plasketSkrattande.

Faxlin
0

Vilken mysig vatten bild. Men det ser kallt ut. Burrr

Audiatur et altera pars

Benjy
0

kerstinP. Ja Benjy är ett riktigt murveldjur ;)

lisette
0

kan ju avslöja att mina två tokhundar har badat åtskilliga gånger… :D de älskar det och badar varje chans de får…

KerstinP
0

Det är samma med Semlan.

lisette
0

vi längtar hela familjen till vi kan åka o bada i ett stenbrott en bit härifrån… wonderful…

KerstinP
0

Personligen gillar jag inte att bada men det är roligt att titta på när de andra badar med Semlan. Då kan jag vara där med kameran.

Faxlin
0

Vi brukar bada med vovvarna i älven här hemma. Har ett ställe som lämpar sig bra alldeles i närheten och där man kan grilla med barnen samtidigt. Uppskattat av alla barnen här hemma, både två och fyrbenta;-)

Audiatur et altera pars

lisette
0

här på jobb sitter folk o solar sig nu. i helgen tänkte jag åka o bada med hundarna. de ska bada. inte jag :D