Årets första bad

Det var länge sedan,Pia kolla in tråden vår bilder. Jag har bilder från tidigare i år januari tror jag i min mobil men jag får inte in dem i datorn. Något knas är det.

Nu hittade jag Första doppet, ser ännu ruggigare ut…:)

Ja just, där var det.

haha, vad snällt av pälsen din att rulla sig på grusplanen sedan Pia. Kan tänka mig att det var en mysig vovve att krypa upp i soffan med. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Men han fick sig ett fint bad sedan och luktade gott ett litet tag ialla fall…:)

Hihi Benjy var verkligen ett blötdjur vilken bra bild där man ser det stora plasket
.

Vilken mysig vatten bild. Men det ser kallt ut. Burrr
Audiatur et altera pars

kerstinP. Ja Benjy är ett riktigt murveldjur ;)

kan ju avslöja att mina två tokhundar har badat åtskilliga gånger… :D de älskar det och badar varje chans de får…

Det är samma med Semlan.

vi längtar hela familjen till vi kan åka o bada i ett stenbrott en bit härifrån… wonderful…

Personligen gillar jag inte att bada men det är roligt att titta på när de andra badar med Semlan. Då kan jag vara där med kameran.

Vi brukar bada med vovvarna i älven här hemma. Har ett ställe som lämpar sig bra alldeles i närheten och där man kan grilla med barnen samtidigt. Uppskattat av alla barnen här hemma, både två och fyrbenta;-)
Audiatur et altera pars

här på jobb sitter folk o solar sig nu. i helgen tänkte jag åka o bada med hundarna. de ska bada. inte jag :D