OT. GRATTIS ECKO
Fölåt, men ville faktist ha en egen tråd:P
"De är en vanlig dag, de är en vanlig dag, NEJ de är ingen vanlig dag, för det är Eckos födelsedag, Hurra hurra hurra.. " Grattis Ecko!
Ett helt år.. Har redan haft honom hos mig i 10 månader alltså. De känns som om det var igår jag hämtade honom. Men samtidigt känns det som omhan vart hos mig hela mitt liv. Vi är otroligt sammanbundna och inget kommer skilja oss åt:)
De är stort med ett år.. nu är han ingen söt liten valp mer som alla vill fram till. Utan nu är han är farlig hund:P haha.. Och är lite ledsamt att han redan är ett år.. men ett år är ju bara 14 år i människoår.
Nu ska jag sluta babbla
eller jaa.. jag ska få långa mammas kamera idag. Så de blir lite kort. Eckos husse ska ta med honom till djuraffären och låta honom välja leksak själv:) och jag tänkte köpa ett grisöra.. men säg inget:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
GRATTIS Eckogrisen :D hurrahurrahurra!
Grattis Ecko!!! :D
Tänk att lille Ecko-grisen har blivit så stor!
Om du visste Lisette vad skoj det har varit att få följa Ecko på hans första års-resa.
Se den här lille tjockismagen växa upp till en stor och ståtlig kille, och få följa honom på vägen.
Stort grattis till lille grisen, som är min favvo-vovve på hif.
Många pussar från mig o töntbullen! 

Grattis Ecko :D:D
Hihi.. ecko tackar.. han tycker nog matte är knas. För när jag sjunger för honom vrider han bara på huvudet och tittar på mig som om jag vore hel knäpp:P
Kommer bilder sen..
Stackars Ecko.
Fråga om han vill att jag ska hämta honom lite?
jag kan väl åtminstone få pussa på min tass?
grattis ecko!!!! puss på nosen från mig och snodden :-)

Grattis =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack tack.. ecko verkar förstå liiite iaf kanske?:P Han verkar glad iaf. (iof är han de jämt;))
Mjoo.. om du tar dig hit så kan du få pussa på "din" tass kerstin. haha
Ja då får jag väl säga GRATTIS ECKO! här också ;)
GRATTIS ECKO =)
hoppas din dag blir bra =D
Grattis :)
Nu har vi vart iväg till djuraffären och vi vart insläppta på baksidan så vi slapp gå igenom hela centrumet:P Han fick välja leksak och gick direkt på en stenhård boll med snörknutar på varje sida.. men jag visade honom även en tuggring vilket jag trodde skulle hålla bättre och den ville han me ha.
Sen fick han ett grisöra också och så fick han hoppa upp på disken för att hälsa på hon som äger stället:P hehe.. pussa lite och så iväg igen. Han fick grisörat direkt när vi kom hem och de gluffsa han i sig i ett naffs.
Bollen gick sönder på tre minuter och luktade hemskt (vet inte om de var gummit??) så den slängde jag. Snöret är dock kvar.. men de tuggar han me sönde.. så de får han bara om vi ska leka. Tuggringen håller precis som jag tänkte som tur är:)
Nu ligger han här bredvid i soffan och tuggar på sin ring.. visst de blir märken.. men den håller:)
Jag tror nog de var en bra födelsedag.. imorrn kommer bilder, för sladden har jag inte just nu.
Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hunda de år, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva uti hundra deeeeee ååååååååår
HURRA; HURRA, HURRA, HURRAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Grattis lillgrisen!!!
Och massor av pussar från Skorpan och mig =)))
Åh, lilla Ecko har blivit så stor! Grattis, grattis!!!
Pussar o kramar både från mej och Eros!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Vilken fest! Få välja presenter själv och pussa expediten!
Inget att säga förlåt för heller :P Bara kul att se massa ju! ^^ Såg ut som han hade en bra födelsedag!
hehe .. jaa.. de enda var ju grisörat iof.. dom andra vart inge bra..och så vart de inte så mycket kort heller:)
men lite minne från 1års dagen iaf:)
nemen ohh va gott me grisöra =)
o snacka om att han e lik en Dogo… såå himla sööt lille Ecko fjärt =)
Mmm.. jag säger ju det! Han måååste ha ärvt varenda gen av dogon ist. Han är ju tusan 60cm hög medans amstaffen bara kan bli 48cm. Han älskar jakt/spår vilket dogon gör ursprungligen..hans utseende är totalt dogons..bara att många inte ser det eftersom rasen antagligen inte är så känd:)
En dogo till alla vis helt enkelt..
Och man kan ju börja undra nu också.. Min uppfödare svarar inte längre:S Dom var hur seriösa som helst och vi skulle hålla kontakten och dom skulle komma och hälsa på.. men nu får jag inte tag i dom alls.. har skrivit massa mail osv. hum..
Världens sötaste lille dogo-gris Ecko. Vill ha NU. Jag bara smälter när jag ser lille killen.
Undrar om inte tassen vill hälsa på mig NU?
Den hunden kan verkligen njuta…..han är så himla söt, och Kerstin ska vi ha en varsinn tass så lär vi nog dit och ta oss en varsinn ;)
Eftersom jag har varit tassägare till en annan hund (labben "Bosse", köpte en tass av Elin för 20:-) så vet jag att alla smarta o goa hundar har hjärnan i tassen.
Så det är tassen som bestämmer om han vill komma till oss.
(fattade ni något?)
*viskar* Jag fattar vi ger en varsinn 20:ga så är vi med eller hur om tassarna är med på det vill säga 
joo, han kan verkligen njuta:) och de andra tänker jag inte rättfärdiga till ett svar:P hum..
Hehehe vadå är du för fisförnäm puman?
Näpp nu ska jag nanna kudden så jag orkar jobba i morrn ;)
Natti natt mina kottar, vi hörs i morrn kväll om jag orkar röra armarna ;)
natti natti Lotta. sussa gott =)
Tjohooo jag är här men ska alldeles straxt krypa ner i bingen och sova så jag orkar med det sista i morrn =)
jag!! fisförnäm!?.. aaaldrig:P
neeh gå inte och sov nu.. äntligen är de ju någon här inne;P hehe
nuuu ska jag sooova =D
Lisette jag var så mår och trött så jag orkade knappt ta mig in i sängen, har jag väntat en minut till så har gubben fått burit mig in *fniss*
haha.. jaa men de är väl gulligt.. de kunde han gott gjort lotta:P
Jaaaaa varför tänkte jag inte på det =))
Jag vet inte.. för att du var trött? då tänker man itne så mycket.. d¨å gör man bara:P
Japp fötterna ledde mig till rätt ställe *ASG*
Hörru du emma.. när ni ska komma till mig, så ta med dig piercing grejerna;P hur mycket tar du?.. hihi
haha, lätt :) helt gratis förutom om jag måste betala för kanylen ;D
vart ska du ha hål förresten? ;)
Hmmm och vart ska ni stoppa undan nålrädda mamma då???
Kanylen?:O Hur går de till egentligen.. vad jag ser för mig är en tång med ett hål i som man tar om läppen och så sticker man igenom en jätte nål? eller?:P och så sätter man i en grej.. fast den måste jag köpa själv då eller? har du sånna me? alltså själva ringen/stången??
Jaa alltså på sidan av läppen.. Tror din mamma sa att de var där du me hade?:)
under soffan? :)
haha.. du kan gosa me ecko lotta;P
hoho, emma?! Jag är ju jätte nyfiken.. förklara för mig.. tusan lotta nu får du faktist släppa ur henne ur buren igen så jag får prata me henne:P
nope, ingen tång. jag märker bara ut vart hålet ska vara och så sticker jag igenom kanylen. och så stoppar man i staven på baksidan av kanylen ;D näe, jag har inga extra stavar. men dom brukar bara kosta typ 80 kr :D ja, just en kanyl är samma sak som dom använder när dom tar sprutor. fast dom man tar hål med är grövre ;D
fick jag med allt du ville veta nu lisette? :)
Ahhh.. DE DÄR lät ju inge kul:P Men alltså, kan man ha ring direkt eller borde man ha en stav först?? Och vet du vad de är för rengöring man använder sen?
Vad kostar kanylen då:) de är mycket frågor.. men vill ju gärna veta vad jag ger mig in på:P hihi..
neeh, hade några flera ju:) haha
När kommer ni då Lotta? När har ni tid? för jag har i princip alltid tid.
äh, det går fort som tusan. jo, man kan ha ring i från början. bara det att det är liite svårare att få i ringen, eftersom att hålet är rakt. och så är det oftast ap-svårt att få på kulan till ringen själv. jag brukar alltid få gå iväg till en piercingstudio här så att dom får hjälpa mej att få i kulan ;D du kan köpa rengöringsmedel på någon piercingstudio. det finns flera olika sorter. fast man kan köpa vanligt klorhexidin på apoteket också. det använde lillsyrran och det funkade lika bra. kanylen är antingen gratis om jag får den från min käre vän som har beställt hem ett 100-pack eller så får jag kanske köpa en för 20-50 spänn :)
Kan du köpa örproppar till din kära mor också ;) Tänk att man ska då behöva vara med om allt, era bannade galningar 
Jag ska kolla med Jonny hur det ser ut nån helg i oktober, då lär vi åka en lördag mogon och hem på söndagen =)
haha! du är ju så känslig lilla mamma :)
JAG känslig! Det var det värsta jag hört…passa dig du annars får du stanna hemma 
Okej, så du tycker alltså inte att jag ska ta ring först? för du kan inte hjälpa mig med kulan?? Har ju alltså inte kollat nått än, så vet ju inte om dom har de jag vill ha här. Iof kan jag beställa tills ni kommer:P Och så är de väl mer smärtsamt att fixa i en ring ist för en stav.. Fan:P
Ahaa, de köper man där också.. jamen dåså.. då ska jag ta mig ett varv till "house of pain" snart och kolla upp rengöring och ringar.
Jaa, men de betalar jag ju för såklart då. Kul att få två för en liksom.. jag får både träffa er OCH bli piercad som jag velat så länge:P
JA!:) Ni är så välkommna så.. men då blir de ju dessvärre nån konstiig lösning på sovplatser som jag måste luska ut.. hehe
mäh! taskstjärt ;D
Tänk att du skriver sammtidigt då.. tss..
Vad människor jag bjuder hem då..pust! börjar bli lite nervös.. först Åsa, sen Mr.soldat och efter det även ni.. måste ju ha nått att bjuda på!! nått att underhålla er med.. fast de står väl ecko för iof:P
Det löser sig Lisette, ta det lugnt det hinner vi fundera över. Och vadå underhållning hehe Emma ska ju göra hål i dig det lär väl lätta upp stämningen om något…vi lär väl bli utslängda av Ecko innan vi hunnit blinka =)
Hehe.. jaa ni kan ju få hålla på me ecko hur mycket ni vill.. och prata kan vi ju så de står härliga till:P Haha.. jaa de blir väl de första emma gör:P En isbrytare;P Tss.. neeh han kommer nog mera hålla er fågna.. men vet faktist inte hur han reagerar när okända människor kommer:)
Men han blir ju överlycklig annars.
Jaa, nu får ni faktist komma.. nu har jag köpt massa mat och köpt madrasser och fika;) haha.. sprang och gjorde de nu..hoppas de håller till oktober;P
Tsssss du är en riktig knäppfia…är madrasserna gjorda av is eller?
haha.. neeh eckohår:O
Ooo may gaaaad snacka om stickit ;)
Nej nu du puman ska jag bolla mig själv i säng, vi hörs här ute i morrn…..sov så gott och krama om Eckogrisen =)
nej, tycker nog att du ska ha stav i från början ;D för på dom flesta ringarna sitter kulan så jägarns hårt att när man väl har tagit loss den så är det ap-svårt att få tillbaka den. och man vill ju inte gärna rycka och dra i läppen i en halvtimme det första man gör när man har tagit hål ;D men man brukar kunna byta ganska fort. :) ja, just det kanske ska skriva också att jag måste ju faktist fråga min kompis om det är lugnt att jag köper en kanyl av henne. för jag har redan köpt ett antal av henne redan :)
Sedan så blir det infekterat och läppen kan bli en så kallad skrumpläpp.
Varar mycket och framkallar otroliga smärtor. Mat o dryck intas med sugrör under den infekterade tiden. Sängläge, med huvudet högt rekommenderas.
Går läkningen väl (3-8 veckor) kan komplikationer som förhårdnad av läpp framstå.
Vissa plastikkirurger åttar sig att slipa förhårdnader till en kostnad av 1200:-/tim.
Sedan krävs troligtvis ett inplantat så att båda sidorna av läppen får en likadan form.
I de värsta fallen kan en infektion sprida sig till käkbenet. Tandlossning kan bli en följdsjukdom.
Sjukvårdsförsäkringen täcker ej tandimplantat, slipning av läpp, kosmetisk korrigering av läppen.
Pst…Lotta….har hon ändrat sig???
men kerstin då! ska du skrämma livet ur stackarn? 
hahaha.. jajajja kerstin.. de blir nog bra de där ska du se:P
Jaa, men då köper jag en stav först då.. så får jag köpa en ring senare eller också. Som jag sätter i med hjälp av dem sen:)
Jaa de kan ju också vara bra. hihi.. fråga du:) Jag betalar som sagt..
ja, det låter bra det :) men vänta med att köpa en stav då tills jag vet om hon har lust att sälja en kanyl till mej. så att du inte köper en i onödan ;D
neeh de är sant.. en stav får man ju på köpet när man piercar sig hos en studio.. och så köper man de man vill ha sen.. Så nu får jag vänta med att köpa stav iaf tills du vet men jag kan köpa en ring.. eller neeh de kan jag inte, har inte pengar just nu .. haha! upps!:P
haha! vilken osis ;D

Kerstin är lite pesimistisk just nu tror jag =P
Jag är en sån där typ som gnisslartänder då jag sover och förut gnisslade jag så att jag själv vaknade av ljudet (är extremt svårväckt) men efter att jag piercat tungan och läppen så har jag nästan helt slutat gnissla då jag ist i sömnen biterfast i smycket! Vilket bara har gjort att jag faktiskt har fått friskare/helare tänder efter att jag piercat mej + att jag sover så mkt bättre
_**/Mvh Anne
hahaha.. de är bra att någon kan se positivt på de:) hihi tack bio..

Så lite så =) Jag har bara fått possitiva effekter av att pirca mej =)
_**/Mvh Anne
jag med :D
*viskar* Kerstin fortsätt… tänk dig att stackars lilla jag ska sitta under soffan och höra lilla Lisette skrika av smärta, för att inte tala om på natten när hon ligger där och vrålar efter smärtlindring woinewione vad ska inte en tantis vara med om 
haha.. jaa jag kommer säkert ligga och vrida mig av smärta:P och emma säger ju att de går fort.. så hinner nog inte ens skrika ska du se.. du kan ju lunka ut me ecko;P haha
Hahaha jag får nog gå en långis då, men jag lär nog knyta ett snöre i porten och dra med mig så jag hittar tillbaka….annars lär ni nog aldrig se mig nå mera ;)
hihi.. de är nog lungt ska du se.. är hur enkelt som helst att hitta till mig.. de är ju nästintill precis bredvid köpcentrumet:) och mitt i mot dagiset.. serru;P
och en långis?? SÅ lång tid tar de väl inte *sitter och blir blek*:P
*ASG* Snurra mig några varv så hittar jag inte ens hem…
Mohahahaha tänk om du svimmar då ;)
neeh då.. klara ju för tusan att tatuera mig på ryggraden utan att svimma.. så de ska nog gå:) Och folk säger att läppen gör minst ont typ av alla ställen.
# 81 Biobio, nu ljuger du!
Hihi gud va jag tycker det är kul och terra er snorisar…jag får aldrig nog 
ni är ju bara taskiga ;D jag har aldrig varit med om att någon har skrikt. eller jo, en gång. men hon fick skylla sej själv. och det var inte mitt fel att hon skrek ;D det blöder ju knappt ens när man tar hål! :D
Ohhhhh aaaaaj stön stånk jag tror jag döööööööör….nu får du sluuuutaaaaa 

#91 jag ljuger aldrig =P
_**/Mvh Anne
tss.. blöder knappt, neeh de hoppas jag verkligen inte.. de borde det ju iaf inte göra. När jag tog i näsan blöde de inte alls men jag vart förjävla snorig:P
Har du frågat din vän ännu emma??:)
När koooommer ni då lottis? Den sista kommer Åsa, den 2:a ska jag upp till Uppsala och hämta kissen om de funkar. Och nånstans där kommer min soldat med ju.. så när kommer ni?:P
ahh just det.. då får ni ju träffa min lille kisseunge me:)
Lisette vi måste till alla läkarbesök och få provsvar först…men sen du ligger du illa till *fniss*
Jo, men de var väl nu i september.. 19:e och 25:e om jag inte minns fel? eller?:) Och ni skulle väl komma i oktober?:) Jag är bara planerings fixerad, fråga malin:P så jag brukar vilja veta rätt tidigt..
Men iaf så får ni lycka till på era läkarbesök:)
Japp men provsvaren kommer inte omedelbart tokfia….du få ge dig till tåls. Men jag lovar vi kommer omedelbart, för nån planering för våran del behövs inte ;) Vi meddelar dig i tid jag lovar =)
Haha.. va elakt! Vi kommer bara.. pff.. hur vet vi om mamma är hemma då då? har du tänkt på de kanske?;P och ni kan ju inte komma sammtidigt som "han" är här liksom
Hahaha jösses vad kul det skulle vara ;) Nej då jag kollar med läkarn…jag tror jag får svar direkt jag är där, det hoppas jag iaf för jag orkar faktiskt inte med att gå och vänta nå mer. Och jag längtar faktiskt jättemycket tills vi ska åka, så det som det hänger på är Emmas provsvar…vilket jag är väldigt orolig för.
Men det ska du veta tjejen….attans va kul det ska bli att träffa er, och jädrans va vi ska surra hela natten ;)
jaa, de vore ju trevligt för er om ni fick svar direkt jaa:) Jag längtar också. Och nu har jag t om fått datum om när min soldat kommer;P han kommer på kvällen när jag precis hämtat kissemissen. Den 2:e alltså.
De kommer säkert vara bra med emma ska du se:)
Hehe.. klart vi ska surra hela natten;P jag har bara en dator.. så vi får slås om hif isf;P hehe
det har faktist bara börjat blödit en gång på en kille. men då var jag tvungen att dra ur kanylen för att han skulle ha ring. stoppar man i något direkt i hålet stoppar det ju lixom upp lite ;D nej, jag har inte frågat! skämmes på mej!
minnet är så kort >.< ska försöka komma ihåg det nästa gång hon loggar in på msn :)
hehe. De är ingen fara.. du får ta de nästa gång helt enkelt. Okej, vilken tur att jag tar stav först då:P men lär nog byta rätt fort tror jag.. tycker inte stav är snyggt:P
japp, jag får göra det :) man brukar vänja sej med stav också. tyckte inte att det var snyggt förr. så ville min handledare på min praktikplats att jag skulle byta till stav för att hon tyckte att jag förstörde mitt ansikte med ringen ;D så då bytte jag när jag var där och det var ju inte så farligt ^^ men man brukar ju kunna byta rätt fort. bara hålet får läka lite och inte är infekterat så kan man byta :D
Å se'n får man amputera! 
hahahahaha :D jag avkvider :D
Nä, du får inte avkvida just nu!
hihi! men det är ju så svårt! :D ska försöka att inte göra det just nu då!
Ta istället din mamma i volangen och släpa hit henne!
Hur fasiken ska jag kunna hålla ordning på alla snorisar själv?
d kommer inte bli lätt kerstin.. men väldigt väldigt tråkigt tror ja d kommer bli =(
haha, ja jag får göra det. fast om jag ska vara ärlig tror jag inte att det behövs. hon kommer att få superabstinens och sakna er så mycket att hon nog kommer tillbaka självmant ;D
De tror jag med.. och de finns ingen egentlig anledning för henne att INTE vara just HÄr iaf:)
Hehe.. jaja, jag ska ha stav.. de blir väl såå bra det:) Har du frågat?? haha.. *tjatig*
Påmin din mamma, emma, om att hon skulle kolla kalendern idag om när ni kunde komma;P
precis!
nej, hon har inte varit inne på msn den råttan. men jag lovar, så fort hon är inne ska jag fråga :) och jag ska påminna mammsen att kika kalendern ;D
hehe.. va bra:) jag litar på dig!;)
jag har iaf hälsat mamma att kika i kalendern ;D hon skrattade lite :D hon har besök just nu, så jag antar att hon kollar sen ;D
hehe.. okej, har hon besök ännu.. hum! okej:) Jaa hon tror väl jag är helt tossig i bollen så som jag tjatar om det.
haha, fast du är ju lite tossig ^^ men det är ju inge negativt! :D
haha.. Tack du!:) De är bara att jag ser fram mot sånna här saker så mycket..Så jag kan inte sluta tjata.. hade helst velat se er igår;P
mohaha, du är som mej med andra ord :D ja, det hade väl vart något det :D men vart tusan var det du bodde nudå? tror ja har frågat det förr. men som sagt, guldfiskminnet sviker mej :D
tss.. haha,vill du ha specifikt eller?:P Bor i Norrköping.. Hageby heter det. Framför dagiset, bredvid centrumet;)
hahaha :D jag tror bestämt att jag kommer att hitta hem till dej direkt när vi kommer dit :D
haha.. de tror jag också. För egentligen är de inte alls svårt faktist. De är bara att åka på stora vägen hela tiden och sen svänga in där de står hageby och så vänster in på centrum parkeringen.. så är de bara att gå rakt fram mellan husen och där bor jag;P
med mitt lokalsinne så skulle jag lika gärna kunna hamna på andra sidan staden ;D jag har ärvt det av min käre mor :D
haha. men va härligt att de bara är ni två som ska komma dårå.. haha! ni kommer ju aldrig komma fram:P Neeh men jag får väl möta er någonstans med bil också då kanske.. eller så får jag rita en karta och skicka till dig eller lottis på msn:P
haha, eller hur! du får stå med en gigantisk skyllt så att vi ser också ;D förresten så såg jag bilder på dej nyss. jag hade föreställt mej att du var blond ;D men icke! :D
ahh.. vart såg du bilder??:O haha.. vadå blond! vem kallar du blond va!! hihi.. neeh jag är inte blond ju. Är ju naturligt mörkhårig.. Och gillar stuprörsjeans, nitbälte och som mitt senaste köp- en t-shirt oversize som de står "Always uniqe Never boring" på:P Thats me..tss.. Så se inte på mig som en pryd blondin nu du!
haha, förlåt alla blondiner;)
på din msn sida ;D hahahahahha, min bild var en blondin som såg sådär jätte oskyldig ut! men ack så fel! :D du va ju brunett och såg lite mer kickass ut ;D haha! hm, vilka konstiga bilder man får för sej ibland!
haha.. jaha de var där du kika.. Men då kan du ju kolla igen då..för nu har jag lagt in hur de var när jag var super korthårig:P
Joo men man gör ju det tyvärr.. föreställer sig alltså. Som dig tänkte jag mig en brunett, lite finare sådär faktist.. men du har ju super cool stil och friss:)
haha.. en blondin som såg oskyldig ut? hahahahahah!!!! de skulle mamma höra! HIHIHIHI.. JAG .. Oskyldig? hihi
oj, jisses! en grabbigare tjej en mej får man leta efter ;D lite finare? haha! ah, just.. det syns ju på dirren att du inte är oskyldig! :D jag ska gå in och kika nu ;D
en tuff brud i lyxförpackning.. ;D *sjunger* du passade ju riktigt bra i kort hår :D
Haha.. jaa de hoppas jag! tss.. neeh lite oskyldig måste jag väl se ut.. *blink*
Hehe.. jaa men jag såg din visningsbild.. och den är så liten så man inte riktigt ser. Då trodde jag du helt enkelt hade vanligt lågt hår (som vi prata om förut;P) och du är ju så snäll..så då måååste man ju bara vara lite finare;P haha.. dumt!
njaa.. de sa din mor med att jag gjorde:P men hum.. när jag jämför bildrna tycker åtminstonde jag att de är bättre me längre hår fast då i typ en sån friss jag skicka till dig:)
pöh! det finns inte ens ens strima av oskyldighet där! ;D jag tycker att du passade lika bra i båda! fast den där frippan du skickade till mej skulle vara riktigt nice!
jag har alltid fått höra att jag är en av grabbarna. undrar om det är för att dom tycker att jag ser ut som en kille eller om det är för att dom tycker att jag är som en kille? hm..
haha.. joo liite:P
Jaa de blir nog den frissen fast me liite mer i nacken:)
Hehe. Neeh inte SER du ut som en kille iaf. Men du kanske beter dig som en?eller så är de bara att du passar bra med att umgås med dem och ser dig som en av killarna i gänget?:)
ååh, häftigt! :D blir det någon cool färg på det också? :D
jadu, jag vet faktist inte vad det är. Simon säger att det är för att jag inte är "tjej-tjejig" och att jag inte är fjösig som vissa tjejer. och så sa han att jag agerar som en kille ;D HAHA!
jaa jag vill ha nått nytt i färgväg med.. iof har jag ju testat i princip allt, men iaf! Men jaa.. de blir ju någon gång!:S när man har råd.. vad tycker du för färg till den frissen då?
haha.. men de där med att inte vara tjejig kan nog jag me vara me på ett hörn..Men jag har dock två stilar.. jag gillar glamour och lite finare kläder men oftast känner jag mig inte hemma i det.Men ändå gillar jag de:P Och så är de lite rockigare och de känns alldeles rätt jämt. Så är jag nog något mitt i mellan killig och tjejig:P Jag är blandras helt enkelt;)
Min syrra är jätte pojkig.. och mer tjej än hon är jag iaf. Sen är jag rätt blåst också
haha
hm.. tycker att det ska vara massa olika slingor ^^ minst två olika färger iaf ;D
hm, jag är lite mer slappis jag. hängbrallor och linne typ ;D fast ibalnd kan jag också snoffsa till mej och ha tajta byxor! jag är nog minst tjej i min familj. är nog mer manlig en bror min ;D haha!
mjoo.. tänkte kanske tre färger.. en grundfärg och två färger me slingor. undran är bara vad för färger.. humellihum!?
hihihi jamen om man är mer manlig än sin bror är de ju nästan illa.. hahah!:P
min största syster Frida hade slingor som var mörkvioletta och blonda. det var riktigt snyggt! eller så kan man ju ha som mej, knallrött och orange ;D haha!
äsch då! han är ju så flickig även om han försöker vara manlig! så det är igentligen inge svårt att vara manligare en han ^^
mörkviolette? jaa men vad hade hon för grundfärg dårå? de kan nog vara snyggt me lila i rätt brun färg.
Haha, jaa men exet sa att jag skulle ha jätte ljus orange (inte skarp orange alltså) och blonda slingor:P
hahaha.. jamen dåså! då är de ju han som är tjejig:P
jag har för mej att hon hade svart. haha, min slinga är knallorange! :D but i like it! :D
okej, men svart kan jag tusan inte ha igen alltså..passar ju inte i det:S
men kan tänka mig någon starkare färg iaf som slinga.. typ rött eller lila eller nått..

Får väl säga grattis i efterskott, och vilken jätteläcker hund du har Lis1 
hahah.. tack!