Marknadsundersökning!
Hej! vi kommer starta ett UF företag (Ungföretagsamhet - jag och några vänner) där vi skapar en sele med utdragbar täcke som man kan fälla in och ut för plötslig nederbörd. Men vi behöver få svar på denna enkät för att få en överblick över intresset som finns över produkten. Det skulle varit jätte snällt om ni svarade på denna enkät! Tack på förhand. :)
Här är länken till enkäten!
Den tar max 5 minuter om man behöver tänka till extra noga, annars går den på 2 minuter.
https://www.webbenkater.com/s/6a840a0
Det finns ingenstans att klicka i för aldrig eller alltid i första frågan, sedan så vore det bra att veta vad ni avser med skalan 1-10. Är 1 aldrig eller är 10 det? Sedan behövs ett "övrigt" alternativ på frågan om varför man använder täcke där man kan fylla i själv.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Fråga 4 är det dåligt att det inte finns ett övrigt alternativ på då jag själv inte stämmer in på något..
Ett tips är att inte ha ett "ibland" alternativ också, då Svensson ofta tar det då man är osäker. det blir då svårt att sammanställa marknadsundersökningen i % osv.
Har ni en handledare som kan kolla igenom detta och ge er tips? Känns tyvärr lite för amatörsmässigt och jag kunde inte ens svara på enkäten då det var konstiga alternativ.
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Fråga 2 är lite märkligt formulerad, vad står siffrorna för? Jag går ju ut med hundarna med jämna mellanrum oavsett om det regnar eller inte, så hur ofta jag går ut med dem i regn beror helt enkelt på hur ofta det regnar.
Enda gången en hund inte velat gå ut på nattkiss utan stannade på verandan under tak o tittade på mig som om jag inte var riktigt klok var den natten Estonia sjönk. Bodde i Sthlms skärgård då.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Svåra frågor, eller snarare för dåligt med alternativ som passade in. Försökte svara så nära sanningen som det gick. Förstod inte 1-10 skalan heller. Ni borde nog formulera om frågorna och göra fler svarsalternativ, bland annat en "övrigt" med ett fält som man kan fylla i själv :)
Jag tycker att det var enkla frågor. Jag går alltid ut med hunden när jag har tänkt det, oavsett om det regnar, och ja. Då har jag täcke till hands för det är redan ditsatt. Om det nu skulle plötsligt börja regna under en promenad så är inte det hela världen, Han kanske blir blöt. Men det kommer han knappast att dö av =)