ot. Lång dag!
Ja herre jössen vad jag är trött nu! Igår var det släktträff med ca 30pers, middag och efterrätt, plus ett gäng jobbiga kusiner, okej, rättare sagt en jobbig kusin, och en annan som har precis samma iintresse som jag: Djur! Var skita trött på kvällen och somnade redan vid tio tiden. Imorse vaknade jag av att morsan flög in i rummet och skrek att hon råkat försovit sig och jag fick gå upp en halvtimme senare än vanligt, men jag hann i tid ialla fall. Fick skit brottom precis innnan jag skulle gå till skolan, eftersom jag inte kunde hitta mina nycklar, som tur var var pappa hemma. Men jag kom ju inte inte i skåpet i skolan när jag väl var framme. Många långa tråkiga lektioner, och jag satt och halvsov förmodligen på alla! Efter skolan fick jag springa hem, äta ,mellis, rasta ludde och dra iväg till teatern.
Den här gången var det skit skoj och vi gjorde lite "status" övningar och lite små pjäser. Efter teatern, cykla jag hem snabbt med två kompisar och påväg hen mötte vi david och erik, (jag hatar dom) för de är så jävla dum mot min kompis! När vi fortsatte cykla och ignorerade dom så slog david till mig i bakhuvet, så jag fick typ ryck, hoppa av cykeln och sprang efter honom och slog tillbaka xD Haha, typiskt mig, kunde bara inte hålla mig
(lär väll få hela skolan på mig imorgon, men jaja!) När vi kom hem så var det dags att sätta på sig lite träningskläder och dra på sig de gamla gympa dojjorna och pappa skjutsade mig till brukshundklubben, tränade lite kontaktövningar och annat skoj :)

Oj du har verkligen fullt upp du =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

hihi, aa idag i alla fall :)
ska nog lägga mig tidigt ikväll ^^.
glömde skriva också att jag satt uppe med marsinen en lång stund =)

marsinen = marsvinen?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

aa, skrev fel ^^,
Skriva fel är en färdighet för oss hif-are!
Jobbig dag Ellinor!

Vilken dag, den kunde nog tagit kol på vilken som helst