Gossedjur till hundarna ! :)
Hej
När min lilla zacke var mindre fick han ett hundgossedjur :) Jag tycket dom var så söta tillsammans och Zacke behandlade Den som sin brorsa ! :D Han skulle ha med sig den överallt. Han vart sur när han inte fick ta ut den (låter kanske lite konstigt, men han vart faktist riktigt sur :P ) , för den skulle bli så lerig . har nån av era hundar nån favoritsak som min lilla Zacke hade ? :)
P.S. Hittade ingen bild på gossedjuret och zacke , men hittade ett annat gulligt kort på honom (L)
Just nu har Aramis en gammal ketchupflaska som han tycker är skitrolig :P

Haha, såå gulligt ! :)
Gossedjur ska slaktas så fort som möjligt!
//Alfons
Samma här, Hades sliter sönder dem direkt.
Alltid lika spännande att se VAD som finns innuti. men det är alltid samma knasiga "ludd" hur jag än letar och sliter.
//Alfons

Hhaha, Zacke höll då gossehunden hel :) Fast vi var tvungen att kasta den :/ den vart så ful och så , fast vi tvättade den ju :P

Tysses gosedjur…..
…eller tvärtom….
..bedöm själva! 

Sting har olika gossedjur, och andra leksaker. Har ingen favorit direkt. Men hon blir superglad när hon får en tom PET-flaska.. =D Hon älskar att "uppfostra" leksakerna, dvs. hon ruskar om dom riktigt noga om dom varit borta, eller om dom låter sig kastas iväg.. haha! Hon e lite knäpp min vovve. =)
Vet ingen bra bild med gossedjur eller så. Så det får bli en "vanlig" bild på henne =)
Eller.. kom på, här kommer en bild på henne när hon är torr, nästa bild är när hon badar =D Så får ni se värsta skillnaden. hihi..
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Något smalare….
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Fy vad söt dom är tillsammans Tina =)

okej, skönt att veta att det inte bara är jag som " skämmer " bort sina hundar med gossebjur och leksaker :) (A)

tack! =)
men lite hat-kärlek, är väll helt normalt i "gosedjus-kullen?" =)
Härlig bild Tina! Gosedjur för Enzo är slit o slängdjur. Försiktig när jag köper nya så de inte liknar våra katter. Han liknar värsta headbangern när han har ett sött gosedjur i munnen

:)

Hero har en hel låda med leksaker, han har en fågel som låter när han biter i den, och den gilllar han, verkar det som. Men hans favorit är nog bollen i snöret som jag har i fickan. Det är hans belöning, att han får dra i den och hålla i den en stund, när han gjort något bra ute.

# 17 , haha lät som en rolig belöning :D
Hur ska jag få tokern här hemma att tycka att leksaker är kul?
Allt som går att slita sönder är kul, men inget annat!
precis!! finns knappt någon leksak som funkar här hemma.. de går visst inte ens med stenhård plast.. tuggringen är redan sönder!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Se upp Lisette. Hinkar går också att göra sönder. För att inte tala om minisnorisarnas bilar. Bit o tugg, så var det sönder. Allt otillåtet är jätteskoj!
Vad ska vi göra med våra marodörer?
jaa precis! hade en såndär boll som man stoppar godis i.. den var bara att tugga lite på så var de ett stooort hål så man kunde äta godiset direkt.. mycket bättre:P
jag vet inte kerstin!! omöjligt!

kerstinjoh o Lis!: Haha, ni har inte hundar. Ni har "sakmanglare". Hm, vad gör man. Ska ta mej en funderare. Annars brukar Zebben ha så bra förslag. Hon kanske kikar in i tråden o har något sådant.
haha, jaa precis. Men de är faktist riktigt tråkigt.. han älskar ju att leka med saker.. men han älskar också att bita sönder det! De enda som hållt är en såndär Kong, men den är borta efter flytten.. och de vet i tusan, han är ju större nu.. så skulle inte förvåna mig om inte heller de funka
*asg* lille ecko-grisen. Förståndig kille, varför rulla runt en boll i väntan på godis när man kan bita sönder och få ALLT!
Attans vilken kraft i dessa käkar. Det är inte ens roligt att ge Alfons tuggben. Hugg, bit, smask, smask….så var det slut.
Skulle han hitta något som inte går att bita sönder på stubinen så är det inget roligt.
Är det fel på oss som mattar? Eller är det bara två ovanligt knäppa mördarhundar.
haha.. fast de där är konstigt med ecko. Han biter sönder SAKER i ett naffs.. men när han får ben och sånt tar de en jäkla tid för honom att äta.. men kanske är för att han njuter:P

kerstinjoh: Tror inte det är fel på varesig dig eller Lis1 som mattar. Hundarna gillar att tugga, bara.. Ge dem tegelstenar :-P de räcker länge. :-D
haha.. tegelstenar.. njaa, känns lite FÖR hårt då ist:P
hihi.. den där kudden skulle ryka direkt malin!

Haha, ser knappt skillnad ^^, Gud va söt/söta *fniss* =)
Ludde har väll fått några gosedjur ibland, men när han får vara ensam med dom så sliter han bort både nos och ögon!! Och så äääälskar han att sno mattes kuddar på sängen xD

Pinnar och bollar är roliga leksaker…. Gosedjur och sånt är inte alls roliga, bara sånt som ungarna leker med… Just nu har jag kommit på att dottern leker för mycket med hunden. Lillan har nämligen blivit mer bollgalen än vad Zinitha är!!
haha Lisette, jag e förvånad att han haft den så länge.. =)

# 30 , såå söt bild :D

Jag har gose djur till valparna. En älg till spetsarna och en hare till stövarna. Dom måste ju lära sej från början vad dom ska jaga för något.

nobsan,
hahha. :) den var braa ;)
# 35 haha, smart!