Hundbil
Hej!
Jag ska inom ett år köpa bil och är lite sugen på vad ni tycker man ska ha för bil. Ska vara en kombi, djupet måste vara minst 90 cm i bagaget. Skön att köra såklart och inte nyaste modellen. Tacksam för svar! 🙂
Jag har en BMW 325 xi o är supernöjd, innan hade jag en Honda CR-V. När jag skulle byta var det viktigt med 4 hjulsdrift samt att buren, en MIM Variocage, dubbel i storlek small, skulle få plats.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Vi har en passat (-07) och bättre bil har vi inte haft trots att vi åker mycket. Den är rymlig i skuffen och vi har en artfex dubbelbur. Min svärfar har haft passat och är också jätte nöjd med den, var sällan några fel på den heller. Sköna att köra är dom också :) Nästa bil blir nog en till passat.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Volvo XC70 har vi nöjda som tusan åker säkert stor o bra bil. Buren får plats, även får vi plats med lite annat. Hur den är att köra ingen aning har inte körkort själv ☺️
Vi har just köpt ny bil, det blev en Volvo v70r då vi ville rymma både bur och barnvagn :) Har även en Volvo v40 men den åker så fort vi får den såld, bra och rolig bil men för litet bagage för att rymma både bur och vagn.