R.I.P Sissi
Hej!
Egentligen vet jag inte vad jag ska göra. Idag åkte jag och min bror med mormor och morfar till min gammel morbror. Han har en liten Jack Russel. Hon har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta! Min gammel morbror brukar låna ut henne till mig ibland och jag brukar gå promenader med henne. Trots att hon bor 3 timmar från mig.
Min gammel morbror bor i ett hus, mittemot finns en kyrkogård men mellan där är det en väg. Min gammel morbror Kenneth skulle hämta plånboken inne i huset. Vi andra gick över. Plötsligt hör jag en smäll. Jag vänder mig om ser Sissi ligga mitt på vägen. Hon sprattlar lite med benen, men ligger bara där. Mitt hjärta brast.
Kenneth sprang ut i vägen och tog upp henne. Han som körde på henne stannade och erbjöd sig att köra till veterinären, men det var för sent.
Klockan 11 dog hon. Precis när Kenneth tog upp henne började kyrkklockorna ringa. Det är så hemskt så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Sissi älskade hund! 8 fina år fick du! Jag saknar dig så mycket! Du har en speciell plats i mitt hjärta!
P. I. P sissi
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Styrkekramar 🌺
Oj menade e. R. I. P såklart!
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Vad trist! Kram på er alla, hon får fara vidare mot nya äventyr.
🌺
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
R.I.P SISSI! 🌈
Så hemskt… Vila i frid Sissi❤️Och styrkekramar till dig 🌺
Dogs is my world ♥
R.I.P Sissi 🌺
Tack alla:) Själv tycker jag att det är hemskt. Men för Kenneth alltså. Sissi var med honom överallt.
Vila i frid lilla Sissi 🌈
NEJ VAD SYND! 😭Rest In Peace lilla Sissi❤️🌈
Haringenregnbåge :(
Beklagar ❤️Kramar 🌺