Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 886 ggr
Liikea
0

Allmänna hundgrejor :)

Hej jag är 12 och vill ha tips på valp och hund grejer som har bra kvalité. Vi ska ju troligtvis få en valp. Och den valpen kommer ju bli större. Men jag söker tips på bra torrfoder som är HELT spannmålsfritt, bra kvalité men inte kosta skiita mycket. Och även vara bra och bla bla bla. Jag vill ju ge den det bästa. ;) Så bra valpfoder o vanligt foder när den är äldre. Vill också ha tips på om man kan ge blöter om det är nödvändigt. Vill ge den allt som är nödvändigt och nyttigt och bra osv. Vad är den bästa hundtandkrämen? Fleece kofta och Jacka över på hunden när det är 100- grader? Vilka isåfall. Skor till hunden när det är jätte kallt och is och salt på vägarna. Vilka isåfall. Eeemm ja massa gräjjor &vad som helst kan vara bäddar eller ja. Och vvilken är bäst. Har inga speciella krav igentligen bara sådär blandat. Skriver på mobilen oxå så förlåt om det blev konstigt men orkar inte ändra så ni får leva med det. :)

Haringenregnbåge :(

Liikea
0

Blötfoder skulle det stå där någonstans. Dumma rättstavnings mokkajeng på mobilen!!! >;O

Haringenregnbåge :(