Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1611 ggr
Saffran0Spice
1

KALLT!

Vill inte gå ut idag…

Det är widricht kallt här idag - ösregn, kuling och endast 2 grader!
Inte konstigt att man fryser in i märg och ben (hur ska vi överleva vintern…)

Här hemma har Rossi krupit ner med tjocka fleecepolon i filten i mattes knä, det blir nog inomhusaktiviteter idag ^^

Vad ska ni andra hitta på?
Har ni skitväder hos er?
=)

Ambrose
0

Regn och skitväder här i Göteborg. Blir nog ett skogsspår men förutom det så ska vi stanna inne. Igår kväll var vi på klubben och körde ipo skydd i spöregnet. Nita fick köra som nr3 och sedan kunde jag sätta in henne i en av burarna i klubbstugans källare. Det låg en hög med filtar i varje bur så hon kurade ihop sig och sov medans galna matte gick ut i spöregnet för att kolla på resten av träningen xD

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Saffran0Spice
0

#1 Samma väder längst hela västkusten kanske då ^^
(bor strax ovanför gbg)

Murmeltuss
0

Både idag och igår har det regnat extremt och det gillar inte vovven ;) Bada och plaska även när det är kallt ute går bra, men när vattnet kommer i droppform uppifrån så är det blöta gräset jätteäckligt. Hehe. Ut och kissa och sen får det räcka tycker Jackson! Får springa ut och leka på fotbollsplanen utanför huset i uppehållen!

Murmeltuss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då är våran ändå en stor långhårig vovve som aldrig frusit en dag i sitt liv ;)

drika
0

Är grått och KALLT! Men vi ska ut och köra agility, passa på så länge det går! Får ta med fleecetäcke så vovves muskler inte blir stela efteråt helt enkelt!

Hälsningar

Fredrika

LinaK
0

#4 Så fin! Vad är det för ras/raser? 🙂

Idag har vi sovit fram till 14.30 då jag jobbat inatt, givetvis har hundarna varit ute imorse och så men det är så skönt att dem sover med mig när husse jobbar dagtid. Nu har vi varit ute en liten stund så det blir en lugn dag idag 🙂

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Saffran0Spice
0

Hmm, vi får nog hitta en annan promenad väg idag - en mindre översvämmad 😃

Lilllens
0

-7 här igår, nu är det -3. Längtar tills vintern kommer på riktigt!

Murmeltuss
0

#6 Schäfer, Rottweiler och något mer. De var inte säkra på vad, men först sa de new foundland men sen sa de leonberger och nu tror vi mer på leonberger.

LinaK
0

#9 Okej, väldigt fin är han! Mycket lik min svägerskas hund på något vis, fast han är lite "nättare" i kroppen.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[FridaGenborg]
0

Kallt här också, 7 grader. Vi har kört rallylydnad idag och varit i skogen och letat svamp. 

Jag funderar varje höst hur jag ska överleva vintern, håller på att frysa ihjäl varenda gång temperaturen börjar närma sig 0, men ändå klarar man -25,-30 grader utan problem och jag är lika förvånad varje gång :P