Blandras
Hej har någon utav er en blandras? Isåfall vilka raser har h*n i sig? Själv så har jag en liten valp som är född 9/1-2014 han har sju raser i sig. Tax, Basset, Golden Retriever, Labrador, Schäfer, Drever & Dvärg Pincher 🙂
Har en blandras som är papillon/chinese crested powder puff 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Gud så söt! 🙂
Har en blandras mellan papillon, schipperke och något mer, vad vet jag inte. Uppfödaren säger Chihuahua, men jag tror att det kan vara något annat som han fått bland annat färgen ifrån.
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
#3 Väldigt fint utseende :) Skulle lätt skaffa en sån liten sötnos :)
#5 Så fina hundar! Ibland blir en blandras vackrare än en renrasig! :)
#5 Så fina hundar! Ibland blir en blandras vackrare än en renrasig! :)
#8 Jätte fin! 🙂
Jag har en Malteser/Dvärgschnauzer, eller en "mauzer" som är deras designerdognamn! Han är helt annorlunda även vad för hund jag hade tänkt mig men när förra ägaren(en familjevän) oväntat inte kunde ha kvar honom slog vi till! Han heter Malte och är född sommaren 2013! Värdens lugnaste och bästa hund!
Labrador/Schäfer/Tollare
Har dock ingen bild (:
//Jessie
#10 Jätte fin!
#11 Säkert otroligt fin!
Du kanske kan hitta syskon inne på http://blandrashundar.ifokus.se/
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Jag har en 4vägskorsning. Pappa "kottehund ". Mamma chitzu pappilon och spets. Världens godaste kille, 4 år.
Jodå. Har en liten dåre på 13 månader. Mamman är staffordshire bullterrier och pappan är en blandning mellan Chihuahua och chinese crested.
Så här ser han ut när matte lockar medan husse håller godiset. 😉
#16 Så himla kär i din hund 😍
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#17 😃❤️
Jag har ingen blandras, men mina kusiner har det.
De har en tik som är 8 år och heter Sima. Hon är i storlek som en golden och ser mest ut som en golden, men hon har många raser i sig. Några av raserna är: Golden, Border collie, Setter och Pudel. Hon är jättesnäll och trevlig. De har inte hållt på med någon sport med henne utan hon har "bara" varit sällskap.
Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se
Instagram: @luckysheltie
Medarbetare på Sheltie ifokus
#19 Är redan stört kär i henne 🙂
Jag har två blandraser och två renraser. :) Digger förlorade ögat i fjol i en olycka men det är inget som stör honom. :) Apache har egentligen stående öron men så fort han ser mig så fäller han ned dom. Suck. 😛

Digger 12 år, border collie/collie.

Apache 2 år, border collie/corgi.
Så har jag en chinese crested och en dvärgschnauzer med.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.