Gud vilken sötnos
När får ni hem honom? #3
Ååh ni bestämde på Turbo i alla fall, tycker jag är ett grymt namn, minns din andra tråd om namnen.
Jätte söt liten pryl. 😃
Idag var vi ännu en gång och träffade lilla Turbo och han syskon och valp kompisar som nu är 6 veckor och 1 dag 😃 Dom fick springa lite ut och in när vi var där så det var svårt att hålla koll på alla små hårbollar som springer iväg på upptäcktsfärd hela tiden 😉 Det var mest våran lilla Turbo som var ute på vift och uppfödaren sa även att det är han som leder lilla valp ligan och är tuffast och nyfiknast av dom alla 😃När jag minst anade så hittade jag lilla busen tuggade på mina skor, och under dagens gång så var nog alla små tuffsarna å tuggade på mina skor för nu är det inte så mycket kvar av dom. bilderna vart tyvärr lite suddiga men rätt så gulliga!
Vad söt!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Vilken liten sötnos är han en bichon havanais ? Ska hämta min om 10 dagar ;)
Det är så jobbigt att vänta ! Man har ju väntat så länge på att dom skulle födas sen måste man vänta längre tills man får hämta sin lilla skatt :) Turbo är så söt särkilt när han tuggade på din sko ;)
Men Olivia valparna är väl inte 8 veckor förrens den 14:e Juli? Om du ska hämta honom om 8 dagar tar ni ju honom för tidigt.
Han är väldigt söt iallafall 🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Uppfödaren godtog att vi hämtade honom några dar tidigare då han är såpass framåt och modigast av alla mm. Så hon ska vaccinera honom denna vecka 🙂 Det är mina föräldrar och hon som planerat det så pga min pappa ska iväg den veckan vi i egentligen ska hämta honom och då var det bättre att alla i familjen är hemma den stora dagen
#23 duvet att det är mot jbv:s regler att hämta en valp innan 8 veckors ålder va?
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Vill verkligen inte förstöra din tråd då din nya valp är jätte söt och jag är glad för din skull.
Men alltså seriösa uppfödare lämnar inte ifrån sig sina valpar innan 8 veckor under några som helst omständigheter, gränsen är satt för att det ska vara så och då spelar det ingen roll hur modig och framåt valpen än är. Skulle SKK få reda på detta skulle hon nog få sig en varning. Tycker du borde informera dina föräldrar om detta om dom inte vet om det.
Lycka till med din valp!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Hej!
Jag ber jätte mycket om ursäkt att jag helt och hållet glömde meddela er om att när jag fråga mina föräldrar om vilket datum vi skulle hämta honom så var det idag (14/7) nu när han är 8 veckor 😃 Hade tydligen missuppfattat dom när dom skojade om att mamma ville ta hem honom några dagar innan 😉
Men iallafall, idag är han hemma 😃 Så överlycklig att han faktiskt är min lilla sötnos ❤️
Guud så sööt :3
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓