Vårbilder!

Fina bilder dom tycks trivas ihop ,Dom ser ut som shetland sheepdog (dvärgcollie) och bordercollie stämmer de ?
mvh/bjorsa

Härliga bilder Sessan. Ska se om det blir uppehåll i regnvädret idag så kanske jag kan knäppa några bilder.

#7 Tack för svaret,
mvh/bjorsa
Fina bilder. :) Har inga vårbilder än själv, för snön har precis smält, men kameran är inte hemma..:P Men ska ut och ta bilder så fort den kommit hem igen. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Och den sista. Här kommer en till som älskar vatten (utomhus). Duscha är ju inte så roligt.
Vad fin plats du/ni har, kan tänka mig hur vackert det är på sommaren.
Våra hundar har ett gemensamt intresse: käppar och vatten

Ja här är fantastiskt vackert. Har inte bott här så länge men är redan såld.

mammas schäfer ute i vårsolen..

nytt försök

Va fin han är. Har du fotat honom? Du har fått fram bra teckning i bilden.

ja, "hon" är jättefin! önskar hon vore min egen
men,men jag får ju låna henne lite då och då.. tog den här bilden när vi var ute på en liten promenad.. =)

#25 Vilken snygging. Är det vintern som gått så hårt åt växthuset?
#26 Hihihi vilken spänstig liten en och vad mycket snö.Har du åkt skidor i påsk då?

#27 Inga skidor alls faktiskt. Jag höll mig till apostlahästarna. Däremot pimplade vi, grillade korv och promenerade rätt mycket. Det var väldigt mjukt även i skoterspåren så att försöka ta sig på sidan gick inte ens för en liten pudel, dom nästan försvann om dom provade.
#27 Tack. :) Tror det var en eller två rutor som saknades på växthuset innan vintern, så jo.. snön tog en del nu. ;) Fast det är inte använt på en massa år, så det är väl ingen som har brytt sig om någonting, det ska bort i år i alla fall.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#30 fina bilder på en snygg hund! =)

#30 Hon ser ut att ha det gott lilla Kira.