Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 979 ggr
Emmats_
0

Hundmässa

Är det några här som ska gå på hundmässan i Stockholm i December? Isåfall, vad ser ni mest fram emot? :)

Sugar Mist
1

Jag ska, vi har klassresa dit.

-

MissanTissan
0

Jag ska ditt :) Tror jag ska stå med Chip, inte bestämt en dock.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Hildgrim
0

Jag är kluven. Visby drar nämligen igång en liten medeltids/julhelg samtidigt. Det verkar också mysigt.

Emmats_
0

Jag tycker att det ska bli roligt att få se alla rasgrupper, speciellt rasgrupp 1 ;) det är dock inte säkert att jag ska gå ännu men det verkar vara himla kul

Michaela-N
0

Jag ska, har varit där de senaste tre åren 😃 Ska ställa ut och även kolla lite tillbehör. Svårt att säga vad jag ser mest fram emot, men hoppas såklart på en bra kritik :)

Vovisch nr2
0

Självklart! 👍

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

IngridSvensson
0

Ska dit tror jag med min sambo. Det jag ser mest fram emot är att träffa en eventuellt parningstik till min hane! Så det ser vi allra mest fram emot.

Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

MissanTissan
0

Ser ni hunden på bilden där så får ni gärna säga hej till ägaren-Mig.

luckysheltie
0

Tror att ajg ska dit men det skulle kunna bli My Dog. Men jag ser mest fram emot tillbehören och agilityn eftersom att de inte har någon monter med sheltie.

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

mingman
2

Jodå! Jag ska absolut dit. Tror att jag kommer få gratisbiljetter hem som jag vann förra året. Hunden får dock stanna hemma. En sån stressig miljö slipper han. Vi placerar oss ändå inte i ringen med alla superpälsade showaussies.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

MissanTissan
0

Om jag vill ha med min hund, hur gör jag då ska jag ringa någonstans eller hur går det till? xD

Monstertassar
0

Jag ska dit! :D är kvalad till AFC med min schäfer. Första gången jag är på hundmässa dock, men ska bli kul!

LuLeLo
0

Absolut, jag ska dit! Många hundkompisar till mig ska också det, så det blir en liten reunion :).
Lotus ska ställas där, så han hänger med :).

Tass Josephine

Emmats_
0

#11 googla på hundmässan, gå in på hemsidan, gå till utställare så finns prislista och annan info där, tror anmälningsgrej finns där med!

Emmats_
0

Kul att många ska dit! Som det ser ut i dagsläget ska jag dit, dock utan hund :)

[FridaGenborg]
0

Vi ska nog dit!

Mlyy
0

Jag var där första gången förra året och ska dit i år igen! :D det bästa jag någonsin upplevt! :D Valpisen får dock stanna hemma tror jag.

Whippetgerbilen
0

Ja! Corgisarna ser jag fram emot 😃Kan tyvärr inte ställa ut min hund.

Dogs is my world ♥

knutteknop
0

Ja jag planerar att åka, om det blir av är en annan femma.. jag skulle liksom behöva någon att åka med, inte riktigt min grej att åka iväg på saker ensam :(

Myrtorpets Möss och Kaniner