Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 2706 ggr
mops-alice
0

hundträffar

Hej!

Jag har en mops på drygt 1 år som är full av energi och bus och behöver lite mer lek-kompisar. :-)

Hon går bra ihop med stora/små hundar såväl som hona/hane, gammal som ung!

Vi bor i södra Stockholm men kan ta oss runt i närheten då vi har bil.

Hör gärna av er :-)

Saragt
0

Hejsan:) jag har en fralla kille som söker en kompis, han älskar bus och lek och tröttnar aldrig;) vi bor i Årsta så skulle vara kul om dom fick leka lite:)

mops-alice
0

Jag har skickat ett meddelande till dig :-)

Nellasixten
0

Hej! Jag har en liten blandras kille på 11veckor som behöver hundkompisar. Han leker och busar gärna med andra hundar, lite kille med mycket energi! Vore kul att träffas, vi bor i tullinge :)

JapaneseBoi
0

Hej!

Har en Japanese Chin och själv sökt en annan liten japan men mops känns nära nog :D Jag bor också i södra Stockholm så vore jättekul, han är en extremt smart, empatisk och rolig liten 2 åring :-) 

PM:a om det låter intressant!

Viccan92
0

Bor i alby och min Tax skulle säkert uppskatta att få leka med en liten hund för omväxlingens skull.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Awina2014
0

Min amstaff tik på 6 månader är i stort behov av lekkamrater! Vi bor i rågsved men kan ta oss runt. Vad sägs om en träff snart??

mops-alice
0

Har skickat meddelande :-)

gabrielita
0

Min papillon tik som är 8 månader skulle behöva lite vänner! Vi finns i Skarpnäck! Hör av dig :)

emjon
1

Vilken trevlig tråd med många lekkamrater. Vi brukar åka till Årstafältet  för deras rastgård är stor och har träffat många trevliga hundar och ägare där.

Vår lilla kille är 10 månader och en blandning av wells springer spaniel/tax en mycket glad hund som gillar att leka med alla.

Hör av er om intresse finns för en träff🙂.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Calibe
0

Min lh chihuahuavalp vill också ha fler kompisar! Bor i norra sthlm (rosersberg) men har bil.

evelinam
0

åh min mops skulle gärna vilja ha hundvänner att leka med, finns dock inga hundträffar här omkring, är du i krokarna runt skövde får du gärna säga till ;)

MissanTissan
0

Hej!

Nu är min hund oftast inte så lekglad vid första träffen, men när han lär känna en hund så brukar han leka rätt ordentligt, han är bra med små hundar (Min bästis har en chihuahua) men kan säga till om den blir för på (Låta, inta bita) (Hennes Chihuahua är jätte jobbig och springer på honom 24/7 och låter som ett marsvin xD)

Jag letar då efter någon åt min hund Chip, som är en border collie på 2 år att leka/promenera/träna med. :)

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus