Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1495 ggr
Saffran0Spice
1

Hundens Dag 27/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 27 September är det hundens dag!
Ska ni göra något speciellt denna dag eller tänker ni ha vanlig vardag?
Är det något event i eran närhet eller planeras det något på era klubbar? =)

luckysheltie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gjorde precis ett sånt här inlägg på sheltie ifokus😂 Royal canin anordnar hundens dag på massa djuraffärer och kliniker över hela landet så jag och Lucky ska ta en tur upp till Grizzly zoo där vi först ska gå en gemansam promenad med personalen och andra vovvar.

Läs mer på deras hemsida: http://hundensdag.royalcanin.se/

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Saffran0Spice
0
Fridaaaa
0

Nja inget direkt speciellt. 
En nära vän & hennes familj kommer till oss över dagen på besök 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

IngaTrnqvist
0

Ordnades på ena klubben förra året med uppvisningar och prova på i olika hundsporter och olika montrar mm. Tyvärr blir det inget i år. Så vi ska hjälpa en att flytta den dagen sen tävlar vi rallylydnad dagen efter.

Elverpige
0

Jag och vovven ska till Arken Zoo här i närheten, de brukar ha roliga aktiviteter. Tänkte kolla på rallylydnads-och freestyleuppvisningar och prova på lite freestyle. 

På eftermiddagen blir det lekträff med en valp 🙂

IngridSvensson
0

Här uppe har det tydligen varit hundens dag sen i onsdags. Men igår var vi en sväng på Tasseborg. Vi shoppade lite och fick en (två) gratisbrickor. Sen var vi med i en tävling.

Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

-Aida-
0

Drog ner till arken zoo med min hund, han fick träffa bekanta och fick äta en massa hund godis, träffa folk och välja leksaker som jag köpte, sen fick han en massa gratis godis att ta med hem, han fick en riktig toppen dag.😃

[TeamGolden]
0

Alltså förstår ingenting, tycker det är hundens dag hela tiden, fattar varken ut eller in 😟

IngridSvensson
0

Jo, jag vet ett hundcenter som firade hundens dag den 26e April…. Vet heller inte vad som stämmer! #8

Skråmyrs blogg
RegnbågeStjärnor

-Aida-
1

På jobbet sa dom att hundens dag firas lite när som helst, men att den riktiga hundens dag firas den 27 september.

IngridSvensson
0

Okej, tack för att du svarade! :) #10

Skråmyrs blogg
RegnbågeStjärnor