Glad Hundens Dag!
Hoppas ni alla får en glad och trevlig Hundens Dag! 
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Här ska vi fira hundens dag genom att åka och fotografera 20st 5 veckors italienare och umgås med 16st vuxna italienare, 1 whippet och 2 saluki - det blir väldigt mycket vinthundar idag ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Detsamma! 🌺
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Detsamma! Jag ska fira hundens dag med att ta med min hund och träffa en bekant och hennes valp, sen ska min hund få en ny reflex sjal och kanske några goda grejer att tugga på med.
Mina hundar har haft en superdag! Min Whippet har fått tävlat och vunnit mat och fick även en pälstrasa och nytt halsband. Tillbringade lite egentid med min Gammeltant i skogen och tränade lite - det gjorde helt klart hennes dag. :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
#1 Åh gud vad kul! Vaaaalpgoooos!! (avis :P)
Jag hade faktiskt inte så stor koll på att det var hundens dag idag, men jag var hundig i alla fall. En rallytävling med 78 poäng (yäj) och pälsvård blev det idag. Det sistnämnda tycker Lotus iofs inte att man ska göra nånsin, speciellt inte på hundens dag. :P
Tass Josephine