Vad sover din hund pa?
Ja visa garna era hund sangar letar lite efter en ny till mina tva… :) Sag ocksa vad det ar for typ sa jag kolla pa ebay…Tacksam for svar!
Min hund äääälskar den här sängen. Köpte en till sådan i en större storlek. Nu får det plats två lundisar i den. Det är lite fleeeaktigt material och han älskar det. Har även en filt i fleece som han älskar att ligga på.
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 

Matte. Mig hittar du dock inte på ebay.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Varsin biabädd. Roxy sover även i sängen eller soffan
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 haha nej det tror jag inte. 😂
Jag har en stor rund fleece bädd med lite stoppning i. Hon brukar ligga och tugga ben i den men sover i min säng, på golvet eller i soffan.
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Jag har en sådan där tråkig hund som helst sover på golvet :P På morgonen kan hon lägga sig i sin bädd. Plastbädd med massa mjuka plädar i.. mest för att de är goa att tugga på. I vissa special fall när hon är lite kall.. t.ex. blöt efter en dusch… så kan hon komma upp och sova i sängen någon/några timmar.. sedan ner på golvet igen xD
//Ambrose
Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se
Golvet. Han hade en säng, men blev för varm.
på mig.. eller i sin säng som består av en stoor madrass med lakanöverdrag, filtar och kuddar 😃 men helst på mig 😎
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Soffan med sin favoritkudde under huvudet… 😃
Alltid Oavsett
Ehe, våra hundar har ganska mycket platser att välja mellan… utöver våra sängar och soffor ;P så har varje hund en egen plats. Storhunden har en biabedd och de tre små varierar mellan en hundkorg, pläd i köket/matrummet, pläd i vardagsrummet och för tillfället har vi även ett gammalt blodfläckat (löptiks fläckar) fluffigt täcke på vardagsrumsgolvet som de 3 grabbarna älskar att bädda och mysa i. Tiken väljer dock min säng helst.. :P
På natten dock sover de: Storhunden i biabedd bredvid föräldrarnas säng (då och då fr han för sig att det är mysigt att ligga i sängen) och småhundarna mellan mamma och pappa i sängen…. :P
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Varhelst min rumpa har varit (dvs där det är vaarmt och gosigt), han är redigt snabb på att knycka min plats när jag reser mig från sängen/soffan/stolen eller vad jag nu suttit på. Annars har han ett eget litet kryp-in i mitt skrivbord där jag tagit bort några lådor och gjort det mysigt med filtar och så :)
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
Mest sover dom i vår säng men jag har gjort en egen hundsäng av ett skåp :-)
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
Helst på golvet då han blir så varm annars… Men dagar han är lite frusen ligger han i sin bia bädd med lite filtar och kuddar (viktigt med kuddar - han ligger alltid med huvudet därpå ^^)
Men jag har märkt att han järna ligger på lite svalare tyger, t.ex. ligger han just nu på utemöblernas klädsel m. stoppning i… Funderar på om man kanske hade kunnat köpa något liknande så kanske han heldre ligger där än på golvet 🙂
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
Mitt duntäcke eller mitt knä:)
Hälsningar
Fredrika
I min säng, i sin korg från ULLARED eller på golvet.
@vendelasandell på instagram.
Mina hundar sover på en helt vanlig (stor) prydnads kudde som ligger på mitt sovrums gold, eller också om dom vill va ensamma går dom in i den ÖPPNA tygburen som endast stängs omm jag drar ned dragkedjan, burens Dörr hänger dock ner så det lir lite som en hundkoja med en hund dörr ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
På golvet, kan hända att han ligger i 5-10 min på soffan på vintrarna men sen blir han för varm… På sommaren gillar han att gå och lägga sig på tvättstugegolvet, det är mycket kallare där än resten av huset, drömmen hade ju varit i sängen men icke 😎
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
De sover på ett par filtar på golvet.
Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se