Hundar iFokus

Hundar

Etikettbeteende
Läst 683 ggr
Karmatarerskanise
0

Han lyfte benet :)

Nu när vi var ute lyfta Hades benet för första gången :) Han stod stadigt, även om han kissade på sitt framben ;) Stora pojken nu :)

Var i hamnen och promenerade med bebisen. Han fick springa i sanden också :) Nu ligger han och sover gott.
Har varit en mysig dag.

Hoppas ni också har haft det.

ciss
0

Vad gulligt :')

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Klippen_Zacke
0

haha min lilla valp ( stora) lyfter ox på benet , medans min gamla golden inte orkar ;)

Rommel
0

Här är en till som lyfter benet, litet, litet. Han härmar de "stora pojkarna". Hehe.

Lotta
0

Hades har blivit stora pojken *ler*

Rommel
0

Lotta: Hej, gumman! Trodde du sov, vad kul att du är här. Ser så gulligt ut, när lilla Hero tror han är stor, men han har kollat in Sammie och Ricky när de har pinkat ute och vill göra som de gör.

TinaH
0

Rommel

Lotta sover AAALDRIG!!

hon bor här inne, har liksom 2 Rum och kök! =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Rommel
0

TinaH: Woow, vilket underbart liv! Önskar jag också kunde bo här. `ler`

Lotta
0

Hej Vintisen! Inte sover jag jag måste ju hålla koll på alla tokiga Hifare som far i kring och gör en massa sattyg så fort man är borta några dagar…har du haft lite semester ett tag du också?

Har han vuxit på sig lillkillen? Har tar väl ner dom andra snart =) Som Tina säger eller som hon önskade rättare sagt så borde jag skaffa mig 2 rum och kök här inne ;)

Rommel
0

Lotta: Nej, har inte haft semester, jobbar och ägnar mig åt hundrna, dessutom har jag haft en overksam mus. Så jag har inte kunnat göra något med den, fast jag ville. Den bara slutade fungera. Men nu har jag en ny.

Lillkillen ar vuxit på sig. Han når upp till köksbordskanten när han står på bakbenen, idag hade han snott en burk som innehållit korvgryta, från diskbänken, sa sonen. Han är faktiskt enormt stor för att vara 14 veckor. Det blir en stor kille.

Håller med om att här finns en hel del "tokiga HiFare, jag är en av dem haha. Bra att du håller koll Lotta.

TinaH
0

Rommel….

"oversam mus" var ordet…*fniss*

Jag är inte här inne lika mycket som Lottisen…så det så!Skrikandes

Mvh TinaH

Rommel
0

TinaH: Det skulle stå att den var overksam, snubblade på tangenterna. Hehe, jag är trött i alla hjärnceller. Men kan ju inte hålla mej härifrån.

Efter den här "hårdingen" måste jag lägga mej iallafall. Ska ju jobba. Är kvar så länge den räcker att suga på.

Lotta
0

TINA det är fult att ljuga så det SÅ!

Har hårdingen tatt slut precis när jag kom hit…attansanåda Gråter

TinaH
0

Rommel….

sa du overKsam MUS!!…..nu får du ge upp…*Fnissar*Förvånad
Nu skyller hon bara nog på data musen den stackaren…Flört

Så snackar hon om "hårdinar åssa…hmmm…har ho varit i byrån nu igen, måne tro….*fnissar finurligt*Oskyldig

så länge "den" räcker att SUGA påFörvånad….Nu får nog Rommel, ge sig *garvar så jag trillar av stolen*

Mvh TinaH

Karmatarerskanise
0

Oj, vad det spåare ut här inne ;)

Lotta
0

Ramlat av stolen har jag redan gjort, det var längesedan *ASG*

TinaH
0

haha….Men LOTTA!!Förvånad
hur gick det med volangerna?!?

Fick du ta fram strykgärnet?!?Fundersam

Mvh TinaH

Karmatarerskanise
0

Ja där ser man. Respekt. ;)

Lotta
0

*ASG* Näpp ramlade på magen så dom hamnade på ryggen så när jag reste mig åkte dom vackert tillbaka Oskyldig Skrynkelfritt det är bra grejer det Räcka ut tungan

TinaH
0

woow…jag menar väll detta….

har du bra "fallmskärms-avtal"?? Flört

Mvh TinaH

Lotta
0

Japp…provade hoppa från hundra meter och det gick lika bra…inte en skrynkla på volangen Oskyldig

Nej du Tina nu ska jag hoppa i säng för billig peng ;)

Vi hörs här ute i morrn, sov så gott och bit Tysse lite i nosen från mig ;)

Karmatarerskanise
0

Allvarligt talat, ignorerar ni mig?
Ser ni vad tråden handlar om?

TinaH
0

Lotta

Jag ska också hoppa i säng, har suttigt hela kvällen med Åsas hemsida. *PHU*

Jag ska bita tysse i nosen =)

om du biter smulan i örat ,-)

vi höres i morgon

god natt och sov gott! =)

Mvh TinaH

Karmatarerskanise
0

censur

TinaH
0

Fundersam

Mvh TinaH

Karmatarerskanise
0

Ledsen

Liss
0

Woho..grattis Hades till att ha blivit man!:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Malin-A
0

*suck* jag får väl väna hundar år till innan Lusse behagar lufta på benet… =)

Liss
0

hihi.. de är ju för att du bara har massa tjejer runt honom förstår du väl:P du får gå med en hane någon dag så lusse ser vad man ska göra när man faktist är man;P

Malin-A
0

haha oj va konstigt ja stavade såg ja nu =)

jaa jag får väl göra d, men hittar ju inga andra hanhundar ju.. Ecko kooooom hiiiit =D

Karmatarerskanise
0

Hm, idag har han inte lyft på benet :( Han lurade oss ;)

Beafer
0

han kanske blev trött efter benlyftet från igår Hera ;D

Karmatarerskanise
0

Haha kanske de ;)

Rommel
0

Hero satte sig, som en tik, och kissade i morse. Men sen har han lyft på benet igen.

Lotta
0

Förlåt till alla som berättade om sina småkillar som börjat lyfta på benet när dom kissar, vi gick visst lite överstyr där ett tag men nu är vi åter till ordningen….inte bara ens fel utan vi var några stycken som bör ta åt oss =)

Malin du får väl visa grabben hur man gör….eller ge 17 i att låta honom gå med en massa tikar hela tiden ;)

Duttig Hero ska du flytta till Lotta nu Oskyldig *viskar* Jag vill också ha en schäfer…komsikomsi Hemlis

Liss
0

malin: hehe.. du atte, ecko lyfter bara när han känner för det.. han lyfter om de finns nått att lyfta mot.. buskar osv. Annars är han skit lat och sätter sig mitt på gräset:P