Hundar iFokus

Hundar

Etikettraser
Läst 553 ggr
emma2
0

Hjälp med ras

Hej på er! Jag undrar om ni skulle vilja hjälpa mig hitta en bra ras:) om det finns någon som inte kräver så mycket motion. Jag skulle nämligen ha ganska mycket läxor att göra. Hunden skulle få 1 promenad på ca 15 min på morgonen, en på ca 15min runt kl 12, en på 1-1,5 timme ca kl 14:30, en ca kl 6 på 20 min och en runt kl 9 på kvällen. Den skulle vara ensam med katterna 8-14:30 med en promenad kl 12, är det ok? På helgerna skulle den och få vara ute hela tiden. Då skulle jag leka och träna med den hela tiden och gå långa promenader. Hunden ska helst inte vara jätte stor då vi bor trångt. Ett stort + är om den inte fäller så mycket eller är skälig då mamma inte är ett så stort fan av hundhår eller skällande hundar;) (och så bor vi i lägenhet). jag skulle träna agility, lydnad lite bruks kanske men framförallt freestyle. Tror du jag skulle kunna ha en hund, isf vilken?;)

luckysheltie
1

Kolla in hundarna i grupp nio sällskapshundar. Ganska så många fäller inte och är inte jättestora. Alla kräver inte heller överdrivet mycket motion. 

Lycka till i ditt hundsökande!❤️

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

emma2
0

Tack så mycket:)

drika
0

Jag ahr sheltie och tycker den har varit fantastik lättlärd så  jag rekommenderar den. Men fins j uockså raser du måste trimma = de fäller ej:)

Hälsningar

Fredrika

emma2
0

#3 låter spännande:) skäller rasen mycket?