Ofta man har koppel inne.. *DAH!*
Ah jag e så irriterad.
Förra sommaren hade jag en GD tik.
En dag va jag ute och pratade med några grannar.
Vet inte vad de va med hunden just den dagen men hon hoppade på dörren och rusade ut och attakerade en annan hund.
Nu LJUGER ägarna och säger att jag hade hunen lös ute. Dottern säger att hunden va lös ute och attakerade hunden när hon va ute med den. De va mamman som va ute med den och vad som hände skrev jag juh över.
Mamman är stödlärare i en klass vart en av min sons kompisar går.
Han är SJU år. Till honom säger hon att vi fick avliva vår hund för den attakerade hennes när jag hade hunden lös på en promenad.
AHHH jag irriterar mig så jävla mycket.
Hade jag VETAT att hunden va kapabel till att hoppa på dörren och rusa ut på gatan hade jag juh hållt dörren LÅST!!
Att hon sen säger att jag AVLIVAT henne de e ren bullshit.
Hon fick flytta till en annan familj som bode anorlunda än oss.
De va juh rena häxjakten här.
Jag förnekade ändå ALDRIG händelsen så jag fattar inte va problemet va. Och varför har en äldre kärring behov att ljuga för en kompis till min son?
Varför sak hon ens prata med honom om de?
Jag tror knappast att han undrat då han inte vet visste att vi kännde varann, men hon visste att mn son och killen va kompisar.
Och ja min hund va LÖS men de va för den vistades INNE!!!
Jag vill plinga på henne och ta detta med henne men de e fan inte lönt för hon är så jävla förvirrad. Säger man något till henne som är riktat mot henne så blir hon lipig och as jobbig. Så de känns så meningslöst.
Därför gnäller jag här lite :P

Klart du får skriva av dig här. Att hundarna lär sig öppna dörren är inget ovanligt. Dock kan man inte veta det första gången det sker. Bara så olyckligt att det vart i fel tillfälle.
Att sedan ljuga för barn, det är i mina ögon riktigt lågt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Usch vad jobbigt. Kanske är tråkigt, men ta det själv med din sons kompis hur det verkligen var? så han inte missuppfattar saker. Och även om den där tanten är jobbig att prata med borde hon få veta ett par sanningens ord. Man går inte runt och spyr ut onda ord om andra. En enkel sak, behandla andra som du själv vill bli behandlad.. antagligen vill inte hon bli behnadlad med respekt då? Ta upp de med henne.. jag förstår om de är jobbigt. Jag är kanske inte en rätt person att säga de här.. för jag är skit feg och har lågt självförtoende.. men om de handlar om falskhet och förstörelse så är de bara att ta tag i sig själv och skälla lite:)

Usch så gjobbiga , Såklart att man inte ska behöva ha en hund i koppel inne ! Det var ju inte nått som du kunde rå för att din hund hoppade på dörren , nu när den troligen inte brukargöra så :) Bra att du står vid ditt ord ! Härligt att du skriver vad du tkr ! :D