Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 774 ggr
lena1
0

OT:nu är jag lugn igen...

Min grabb krockade med en motorcykel igår, och flög över motorcykeln och landade på asfalten ett par meter därifrån,han hade änglavakt sade läkarna….dessutom tog hjälmen stöten som blev där i stället, men fyyyyy sjutton vad rädd man blir, han är ju blåslagen på höger sida,och har ett finger som måste röntgas….annars klarade han sig, men chockad förstås,han hade absolut inte kört fort alls sade dom på olycksplatsen.

Det värsta var att när vi sitter med motorcykel föraren så kommer det en kille på moppe i fullt ös utna hjälm!!!!!gissa om det knöt sig i magen på mig.

Faxlin
0

Ja alla dessa mopedister utan hjälm det gör mig så otroligt ledsen. De inser inte vad lätt det händer en olycka.

Men gud så skönt att din grabb klarade sig. Änglarna vakade över honom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lena1
0

jaaa det var en lättnad faktiskt, min yngre grabba sade att det var nog mormor som vakade över tim då ;-)

SaraC
0

Ja, det var ju verkligen tur att det gick bra!!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Malin-A
0

oj vilken tur.. hjälm är väldigt viktigt synd bara att inte alla förstår d.. =/

Liss
0

jaa usch! vilken himla tur:)

Jag vågar inte ens åka utan hjälm när jag åker min moppe. Om jag åker utan känner jag mig skit skraj och naken..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Ja snacka om tur :) förstår att det känns bra!!!!

lena1
0

tack allihopa :-), och glöm inte hjälmen för sjutton gubbar!! :-)))

gejsa
0

Herregud vad otäckt! Tur att det gick bra.

fotoc
0

skönt att det gick bra. var precis lite sur på min son då han cyklat iväg utan hjälm.

lena1
0

9, ja fortsätt vara sur eller ställ in cykeln för dem om inte hjälmen sitter på huvudet, för man kan aldrig veta när olyckan är framme.

kerstinjoh
0

Vad skönt att det gick bra.

Såg ett skräckexemplar för någon vecka sedan. FYRA ungdomar på en EU-moppe. En hade hjälm!

lena1
0

Jamen vet du att när vi satt där med motorcykel killen och skrev försäkringspapper, så kommer det en kille i full karriär körandes rakt förbi oss, och den pojken vet jag har AD-HD Damp, och dessutom inga föräldrar som bryr sig, gissa om det knöt sig i magen på mig!!!!, men min yngre son hade sagt till honom att åka och sätta på sig hjälmen vilket han gjorde i alla fall….

kerstinjoh
0

I går hände något tragskt här. En kille kraschade med sin moppe, hjälmlös.

Idag ligger han med grav skador, bl.a. grava hjärnskador.

Så var rädda om er!!!!

Lotta
0

Vilken tur att det gick bra för honom, jag kan bara tänka mig vad som flög igenom skallen på dig huaaaa vilken mardröm. Krama om grabben från mig och du behöver säkert en styrkekram du med =)

lena1
0

Tack lotta, jadu jag hade spagettiknän minst sagt,har väl aldrig kört bil så fort heller…

Klippen_Zacke
0

Det är så jävla korkat att köra utan hjälm ! Vilken tur ni hade ! :)

Lotta
0

Usch vad hemskt att sätta sig i bilen också…undrar om jag hade fixat det utan att köra i diket….

lena1
0

16,tackGlad

lotta,det hade jag inte en tanke påSkrattande

Lotta
0

Jag förstår det….usch jag får tuppskinn bara jag tänker på det…