Mördarhund:):):)

Klart att han förstår
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ajj ajj ajj :) Han kände väl på sig att det gjorde ont på dig :)
Det var helt och hållet en olycka så han ska inte känna sig skyldig.
Han förstår säkert. Hundar brukar vara måna om sin flock och är duktiga på att känna av andra.
en stelkrams spruta kan göra att dom blir lugnare också, men visst förstår dom, snodden slickar alltid mig på det stället han har råkat komma åt med en tand på,oftast med lek inblandat
# 5 fast det var nog matte, som fick en stelkrampsspruta!
hahah kerstin jag ser det nu :-))),vad dumt det blev….
Haha, det är ju det som är skoj med hif. Sedan kunde jag inte låta bli att märka ord! 
det gör inget det var bara kul, jag är expert på att skratta åt mina klantigheter hahaha

Klart dom vet att dom gjort illa människan. Har själv varit med om att hunden råkade bita för hårt och jag skrek till. Snacka om att inte veta vart hon skulle ta vägen. Hon sprang med svansen mellan benen och kom sedan och la sig på ryggen framför mig och gjorde allt för att jag skulle vara glad igen.

Då är Du med i statistiken nu då! Av alla bitskador som folk uppsöker läkarhjälp med, så är det bara 10% som utsats för "kamphundar". Nu är % nere i 9 tack vare Dig. 
Jag har också hjälpt till! Får man vara lite stolt över att ha bättrat på "kamphundarnas" rykte med en liten procent alltså? ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Haha vad ni är skojiga då. Ja, kamphundar är farliga. :)
Jo visst är dom.
När jag var ute nu så skulle vi gå förbi två tanter på en bänk.. Och dom vända sig om och fråga ifall dom fick prata med ecko:P Jaa, de får ni såklart säger jag och ler. Och ecko är ju en fjant.. de vet ju dom flesta här inne.. så han gick vääääldigt försiktigt fram till tanterna och lukta väldigt försynt på dom. Och så tog den ena ner hennes ansikte och sa puss.. jajamensan tänkte ecko! :P
Och så sa dom de "att de är sånna där folk pratar så mycket skit om och smuttskastar.. och så är dom så goa! de beror ju helt på människan säger jag!" Hihi.. då gick ecko och jag stolt därifrån sedan med ett leeden på läpparna. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Vad stor han blivit…så han har satt tanden i matte idag ;) Klart han vill trösta först biter han dig och sen får du en spruta på köpet…stackars matte 
Måste säga att han har blivit riktigt fin ska bli roligt att se när han blivit vuxen och fått sin päls på plats