God morgon Lördag 8/9-07
Hoppas att ni får en fin och trevlig dag.
SSnart dax för mig at ta hunden och katten på morgon promenaden och gå ut och möta dagen.
Jag fick övningar av min sjukgymnast som var enkla, jag stod en morgon medans tysse var lös och gjorde dessa övningar, risk för att han skulle smita…nä'rå…han satt framför och försökte hålla sig för garv!
Gick för bi en, som frångade mig om jag "höll på och trilla"….oh nej, sa jag…tränar bara min rygg! ^^
Han kontra tillbaka med "snäll hund du har som sitter där och tittar och är lös, änk om alla kunde ha sådan uppfostran på sin hund".
Tack tack…sa jag…och tänkte (du ska bara veta att jag är själv just nu välldigt förvånad att han sitter kvar) ^^
Men det är härligt att gå upp å morgonen och ut på rundan, tja vi går inte långt,en så där 20 min, plus + lös springeri, så totalt 30/40min, men gör mycket effektivt på den i stället, och möta dagen, finns det nått härligare?
Se solen vakna och se alla morgon trötta "dagen efter folk" med hund hur dem huttrandes går morgon rundan med sina hundar …^^
jahapp..så var det just det där att jag inte skulle få göra mig en ny hem sida….Jädrans tjatande om mina hemsidor…
Men nu har Åsa lyckats och övertala mig att jag ska bygga om och greja med hennes sida.
Tja jag har gjort den första med och den ser FÖR-DJ….G UT!!
Men jag tycker sånt här är kul!
Som ett korsord ungefär, man pillar lite där och så pillar man lite här..och …ett….tu….tre…så går det för en!
HAHAHA…vad skrev jag….
….."så går det för en"…hmm…jag ska nog sluta här innan detta blir värre än vad det redan har blivigt!
Ha en jätte mysig lördag med era
nära och kära och husdjur ta hand om Er!
Kramis
Tina
Och sedan komma in till nybryggt kaffe…mmm…
Du är så duttig, jag har också varit ut med en pipig Skorpan, nu har hon verkligen pms besvär 
Nu sitter jag här och väntar på att min gubbe ska vakna så vi får sätta fart med fondvägg och golv…själv har jag varit vaken sedan 4 i morse, jag satte igång med fönster och annat småplock…skitkul, INTE 
Gör dina hemsidor du…tur att nån tycker det är kul 
Godmorgon ^^
Vad härligt det låter med morgonpromenaderna, jag håller med till en viss del.. :) Dom gångerna jag går ut med Nalle på morgonen är det så mysigt, helst nu på hösten då det är lite kyligt (här uppe i Norrland iaf ^^), det känns så friskt och härligt :) Jättemysigt att komma in igen och kanske ta en kopp varm choklad ^^ xD
Haha nu ni tantisar! Idag är jag inte bakis minsann *stolt*
Ligger och slöar framför tvn medans kaninen slickar på mitt ben och Indra snarkar. Joxa är i vardagsrummet och busar med Nelly ^^ Har varit ut en sväng och tränat lite freestyle med Joxa :) men hon blir så uppjagad så man får ta det i korta träningspass och sen gå in och mysa ;)
Funderar på att ta en kopp kaffe.. lät så lockande ;) och i eftermiddag ska jag belöna mig med en pizza *fniss*
Men det lät ju skönt…tänk att det är inte jag heller *ASG* Men jag börjar bli fruktansvärt trött, ser knappt bokstäverna. Själv har jag hinkat så mycket kaffe idag så det nästan runnit ur öronen =)
Nämen Lotta du får ju inte ta ut dig helt! Hört talas om att slöa? Det är jättekul, man tar på sig mysbyxorna, lägger sig på sängen (alt. soffan), ropar på hundarna, slår på tvn och bara tar det lugnt,
Om du vill kan vi köra några lektioner, jag är nämligen mästare på att slöa *stolt* Har gjort det heeela dagen ;)
Förövrigt blev det bara 1 kopp kaffe för mig och pizzan vad kalasgod.
Puss å gonatt

lill_jarven…
tänk på en sak, vad det gärller inlärning på lotta så tänk på hennes ringa ålder …( 25år)….så det blir mycket godis och klickningar innan hon fattar galoppen….
men när hon väl har gjort det!
Då Jäää……R!!! :-D
TinaH: Jag var på godishuset igår och laddade upp och klickern har jag i högsta hugg. Ska bli väldigt kul att få träna en tantis, gillar nya utmaningar.. spec om jag samtidigt får slöa i soffan ;)
Mitt mål är att Lotta ska bli slöare än mig, det är väldigt svårt men det går. Hon får tvinga sin karl att göra allt, även bära henne till toan. Finns en risk att hon får kondition och muskler av att gå själv. (Inte bra)
*flås* när börjar träningen? Du lär ju som Tina säger få hålla på några år jag är ju trots allt bara 25 år och full av energi
Men visst skulle det kännas skönt just nu med en riktig soffslöardag med en film, skål med godis och en kompis att titta med för fyyy vad jag är slut efter den här helgen 
Ska jag tvinga min karl att göra allt även bära mig till toa…du får väl klicka in honom när du endå håller på *ASG*