En missnöjd hund :-)
Fasiken att behöva champoneras när det är så mycket skönare att bada i sjöar och stora kärr i skogen, jag blir så misserabel,inte nog med det så tar matte kort på mig också…….hur det blev kan ni ju se nedan :-).hälsningar Snodden.
*muttrar*
Det där kallas djurplågeri, Lena.
//Alfons
hahaha ja minst sagt enligt snodden :-))))
Haha känner igen den plågade minen på bild fyra ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
mmm och vilket sjå han har att tvätta sig ren efter shamponeringen efteråt, mycket mera än om han skulle bada i en sjö eller ett kärr kan jag berätta….champoo är äckligt!! även om matte ha skäljt ur det hahaha

Ja tänk vad hundar kan tycka det är vidrigt med att schamponera sig. Tror det beror lite på att deras egen lukt liksom försvinner en stund.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja, de förstår ju inte alls meningen med att ta bort GODA lukter! ;) Om man rullat sig i ljuvligt bajs, får man alltid den goda lukten borttvättad..
lyckligtvis rullar sig aldrig snodden i sådant som bajs och liknanade ;-), men jag har haft hundar som gärna gör det.
Har ni tänkt på vad viga dom blir när dom tvättar sig efter en champonering?, dom når ställen man aldrig ser att dom tvättar sig på annars :-),vi brukar säga att snodden har inga leder när han gör så :-))).
Nej, inte Eros heller. Men Flattetanten var expert på sådant
Bläsch
haha d e så kul me hundar som badar, dom ser ju så olyckliga ut =) men så himla fin han blev efteråt.. d näsan blänker om honom ju =)
föresten ni som badar hundarna, vad använder ni för shampoo?
Jag använder Cardinals, det blå som är för vita pälsar. Kanonbra!
det kan bli olika men denna gången hade jag ett milt shampoo från apoteket,kommer inte ihåg vad det heter kastade flaskan för allt gick åt :-)).
Malin det roliga med hans päls är ju att,det har bara gått 2 timmar sedan shamponeringen,och jag har varken borstat eller gjort något annat med hans päls, den bara blir så ändå ;-).
Snacka om att kunna se lidande ut….men så snygg när han torkat, en riktig fluffbulle =)