Hemsk promenad
Det man inte vill hitta på promenaden med hunden…
http://bohuslaningen.se/nyheter/tanum/1.3383589-evelina-fann-kroppsdelar
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Usch va hemskt. Kan inte vara en lätt sak att komma över. Fast samtidigt så innebär detta kanske ett avslut för en familj med en saknad någonstans där ute. Man får väll hoppas att paret kan se det så.
//Ambrose
Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se
Det är nog dock lättare att hitta skelett delar än att hitta kropps delar. Hoppas dem kan lösa vilken person det är så den familjen kan få ett slut och gå vidare :(
Det är sånt här man är orolig för att hitta när man är i skogen mycket. Men om man tänker positivt…så kan de anhöriga tack vare upphittaren äntligen få vetskap om vart den saknade personen tagit vägen och på börja sitt sorge arbete. Om upphittaren mår dåligt av fyndet kan dom nog få hjälp från något team att få prata av sej lite😢
Men helst vill man ju inte råka på något sånt här alls.
Hälsning från en stor djurvän
Fy så fruktansvärt, håller med tidigare skribenter. Kan bara tänka mig tankarna far i huvudet vad har vi sett för konstigt senaste åren? Något som kan vara "vittne" då det var så pass nära deras bostad så kanske man sett något eller hört något. Hoppas att dom kommer över detta och att en familj få lite mer ro i själen med kunna begrava och sörja sin saknade familjemedlem.