Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 665 ggr
[Joy]
0

Vinteroverall färgad

Söker efter vinteroveraller till min Tibbe, men hittar bara tråkiga svarta haha. Nej, men letar efter overaller i lite roliga färger - gärna blå. Det är alltså hemsidor jag letar, gärna svenska då. Alla tips mottages, oavsett pris på overall. Tack på förhand! :)

russin
0

Hurtta har väl overaller i flera färger 🙂

Saffran0Spice
0

Sy egna ^^
Här har du mönster som är anpassat för pekineser, men det finns andra mönster på Djurpyssel.Ifokus =)

http://needlework.ru/page/overalls-pekinese-dog-master-class-embroidered.html

[Forest]
0
[Joy]
0

#1 Ja, eventuellt en hurtta overall. Känner mig lite dum som inte ens tänkte på Hurtta, hurtta nörd som jag är haha. :) #2 Har tyvärr inte den talangen, annars hade det varit kul med en alldeles egen gjord ;) #3 #4 Ska kika! :)

luckysheltie
0

Hurtta finns i blått! Kolla om det finns på www.animail.se www.zoozoo.com www.zooplus.se alla hemsidor är svenska!

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

[Joy]
0

#6 Tack, men hittade tyvärr ingen hurtta overall där. :/

[Forest]
0

6 finns det overall i blå från hurtta jag har bara sett täcken 😃

luckysheltie
0

#8 just det, det kanske bara finns täcken där…

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

[Forest]
0

9, Jag tror det tyvärr, men fina är dom du tänker på :)

[Joy]
0
[Joy]
0

Inga fler förslag? :)

Saffran0Spice
0

har du kikat på Hööks?
dock är de svarta bara =/

Tradera brukar ha festliga annars =)

[Joy]
0

#13 Jo, på hööks har jag tittat och funderar även på att köpa därifrån, men fortsätter nog att leta ett tag till för att se om nåt kul kommer fram :)

Saffran0Spice
0

#14 ok - som sagt kolla på tradera, där finns massor av fina och vissa kan du få för en billig peng =)
Annars finns ju även miniinthebox.com

Hildgrim
0

För att få störst valfrihet vad gäller färger och tyg så kan du beställa av någon som som syr på beställning. Det kan bli både billigare och bättre än det man köper i affären.  :)

Annars håller jag med om tradera. Det finns MASSVIS med hundkläder där. Fabrikstillverkat, egensytt, begagnat, nytt.